perjantai 28. tammikuuta 2011

"Diamonds are forever"


Tänään olis vuorossa, kuten perinteisesti joka perjantaina, töiden jälkeen treenit, mutta sieltä lähdenkin Kampin Keilahalliin. En oo käynyt keilaamassa pitkään aikaan, katotaan mitä tapahtuu..
Muistan et joskus ala-asteella vedin spagaatin keilaradalle, siis vahingossa. Eli niin hyvä mä oon keilaamaan ;)
So be aware Blanche, Timi, Roby & Sosi :D

Tässä välissä haluun mainostaa mun pikkubroidii, joka siis tekee musaa! Tässä on sen tuorein freestyle (balck&yellow mixtape) ja alla on linkki sen My-space-sivulle. Check him out!



Keilailun jälkeen olis tarkotus treffaa Laura ja kävästä Diamondeissa, jossa on perus hoppimeiningin lisäksi MG:n levyjulkkarit.



Ainiin meinasin unohtaa... Mä oon niin järkyttynyt keskiviikon maria-showsta etten ees tiedä mistä alottaa!!! Täys kulissi toi Tuksun ja Arton suhde. Glamouria?-my ass.. Tuksu selvästi kännissä, aineissa tai jossain wannabe glamour-maailmassa (sen on pakko muutenkin olla jälkeen jäänyt). Shown perusteella se on ehkä järkyin ja vajain ihminen ketä oon nähnyt (Y)!!!! Tässä teillekin jotka missas, 13 minuuttia viihdyttävää paskaa :D


Tuksun lisäksi palstoilla haukutaan Mariaa vittuilusta, epäammattimaisuudesta ja vaikka mistä, mikä on kyllä ehkä ihan aiheellista, kun kyseessä on näinkin epätasapainoinen ihminen kuin Johanna Tukiainen.
Toivottavasti en törmää Tuksuun missään baarissa :D Mua henkilökohtaisesti ärsyttää tyhmät, vajaat ja saamattomat ihmiset - ne vaan raivostuttaa mua!

No joo hyvillä fiiliksillä viikonlopun viettoon! Here's Jennifer Lopez - On The Floor (Feat. Pitbull) ;)


Ei kommentteja: