maanantai 24. tammikuuta 2011

GAY. STRAIGHT. WHO THE FUCK CARES?

Siinähän se viikonloppu taas meni.
Perjantaina menin Movementiin ja olin kiltisti vaan kattomassa popping battleja. Hyvä boogie! Itse en pystynyt tanssimaan kunnolla koko viikonloppuna, kun mulla on ollu reidet ihan paskana salitreenistä (huom. torstaista asti). Näytän vähän pingviiniltä vieläkin kävellessä ja kylmägeeli on ollut kovassa käytössä.


Joudun pitää yhden ylimääräsen selvän viikonlopun koska ratkesin (Cristal Snown yllyttämänä) juomaan lauantaina. Mutta ei se niin vakavaa ole! Plus et mä en ollu övereis vaan SUPERHYVIKSIS (there's a difference) :D


Lauantaina meitä, eli kutsuvieraita kheh kheh, odotti ihanat tarjoilut.. Alkudrinkki. Kokonainen lautanen Brie-juustoo, joka vedettiin Niko La:n kanssa suurinpiirtein puoliks. Lihapullia. Tonnikala-saldee. Papusaldee. Katkarapuja. Mmmm. Hana siiderii.. Siinä me istuttiin ja nautittiin toistemme seurasta ennen kuin loput paraatistamme saapui ;)




Meidän bileissä järjestetään myös alennusmyyntejä..
Yks joka ansaitsee tän lauantain jälkeen erikoismaininnan on Mari, joka pitää meistä aina hyvää huolta Jennyssä - tänä lauantaina erityisen hyvät mixtuurat! We love you !


Illan teema oli Boudoir ja mä meinasin tulla paikalle vähän omanlaisilla metallisissa pitsihärpäkkeissä, mutta päätin säästää itseäni avioliittoon, lainaten kaverini Gedin tunnettua lausahdusta ;D Anyway, tässä oli mun illan outfit...


         

Party party! Party party! Party party! Party party! Party party! Party party! Party party! Party party!


 




Tapasin muuten Dancen Markku Haussilan! I think he is lovely!
Mun ehdottomat favouritet kyseisessä tv-sarjassa oli Ida ja Markku ja mun mielest jomman kumman niistä olis def pitäny voittaa.. Mut oh well, that's just me...

 

Pakkohan mun oli ottaa kuva!!!!!!!!!!!!

Tässä on vielä mun illan meikki :)








2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Markku oli minunkin suosikkini! Taitaa olla yhtä suloinen "livenäkin"? Pidän kirjoitustavastasi ja sinulla on hyvä tyyli! Nimimerkillä *Fashion is my passion*

Dashanti kirjoitti...

Kiitos kommentistasi! :)
Joo Markku oli todella aurinkoinen tyyppi :)