tiistai 4. tammikuuta 2011

Hey, it's a new year!

It's a new year and the first year of a new decade - it brings new promises and steps towards a new life, atleast for me! Tässä uuden asenteen fiilistely biisi Alicia Keys - Superwoman.

Oon valehtelematta kova juomaan, mutta viimeisen vuoden olen bilettänyt enemmän kuin koskaan. Nyt on aika rauhoittua juomisen suhteen ja aion muutenkin yrittää ottaa iisisti. Tein uudenvuoden lupauksen etten juo tippaakaan alkoholia kahteen kuukauteen ja aion pitää lupaukseni. Tipaton tammikuu tuli pidettyä viimekin vuonna onnistuneesti, tänä vuona se vaan pitkittyy Huikattomaksi helmikuuksi... I can do this, I know I can, koska jos jotain päätän, mä pitäydyn siinä! And that's the way the cookie crumbles..


Uudenvuoden aatto oli tosiaan OFF THE HOOK ! Sekoiltiin huolella siellä espoon pöpelikössä ja meillä oli huisin hauskaa vaikka kaikki kutsutut eivät ilmestyneet paikalle. Tarjolla oli kanaa, semi-nakuilua, boolia, vodkaa, sipsiä, karkkia, broiskupyöryköitä, valkosipulipatonkia, lisää kanaa, raketteja ja meininkiä!


Oon yleensä bileissä aina kamera kädessä, mutta nyt oli vaan niin hauskaa ettei kamera sillä hetkellä kiinnostanut enkä loppujen lopuks ottanut kun muutaman kämäsen kuvan. Olis ollut kiva ikuistaa, etenkin se osuus kun kello löi 12 jengi sekos ja raketit paukku pihalla hullun lailla! Oikealla näätte mun superpäheet batman-tyyliset suojalasit :D! "Niinnii... iha basic huurut..."

Mentiin ehkä puol 7 aikaa aamulla nukkumaan ja herättiin sit jossain kohtaa siivoomaan paikkoja. Oli kiva kuurata lattioita käsisienellä bissestä, kanasta, siideristä ja muusta "Hyvää päivää" huutavista pahanhajuisista suplementeista. Sitä kanaa löyty muuten saunastakin :O

Astuin lasin sirpaleeseen ensimmäistä kertaa elämässäni sillon kun siivottiin. Onneks kaverini Sami sai kaivettua sen ulos. Pidän sitä sirpaletta onnen potkuna tälle vuodelle.

Meillä oli Lauran kanssa superhuono happi kun mun äiti tuli meitä hakemaan, mut suunniteltiin silti lähtevämme ulos silloin lauantaina. Kamat kasaan, pullot takakonttiin ja pyllyt penkkiin.


Täältä me herättiin..                                   ja tältä me näytettiin (vieläpä muokatussa versiossa)

Niinhän me sitten mentiin Tivolin kautta Jenny Woohon. Tivoliin kun mentiin sisään siellä oli ehkä 30 ihmistä, eli todella tyhjää sen kokoseksi paikaksi, joten fiilistä ei oikein ollut aluksi. Pikkuhiljaa jengii alkoi sinnekin valumaan ja päästiin vähän tanssimaankin...mut sit päätettiin mennä Jennyyn loppuillaks. Baareissa oli järjestelmävalvojien mukaan todella tyhjää uudenvuoden päivänä, mutta ei vaan meidän Jennyssä ;) Oli huvittavaa nähdä se ero siitä kun tanssittiin Tivolissa ja siitä kun mentiin tanssimaan Jennyssä. Fiilis muuttui minuuteissa neljästä kymppiin.


Kiira vääntää mustikka-shotteja mulle ja Nikolle sen piikkiin. K rocekd tha show! :D

Muistatteko ne pullot, jotka laitettiin äitin auton takakonttiin? Noh arvatkaa muistettiinko äidin kanssa maanantaina kun mentiin töihin että ne pullot on vieläkin siellä? Ja arvatkaa että haisiko koko helvetin auto paskalle, kaljalle ja kanalle? Meitä nauratti ihan sikana vaikka meinaskin tulla oksennus.

Mami ja minä joulupäivänä Hämeenlinnassa

Ainiin, mä lähden torstaina New Yorkiin! Oon ihan täpinöissä ja superinnoissani, koska en oo ikinä ollut siellä. Oon myös innoissani koska mä nään mun isosiskon ja isoveljen, joita mä oon nähny viimeks sillein ettei melkein muista. Onneks Facebook on olemassa ja ollaan kuitenkin oltu yhteyksissä toistemme kanssa. I can't wait to shop like crazy! Yritän myös ehdottomasti päästä katsomaan jotain tanssishowta tai kokeilemaan jotain tanssituntia siellä.

Tässä olis lopuksi vielä uudenvuoden aaton silmämeikki, jonka tein.



Mulla on siis valkohopeaa luomaria ja meren sinistä luomaria ulommilla puolilla. Sen sinisen päällä on Seppälästä ostettua sinistä glitter eyelineriä sivelty päälle kuten myös ripsiin (ripsivärin päälle). Mun mielestä se näyttää kivalta ku ripset vähän kiiltää (ei ehkä näy niin hyvin kuvassa). Sit on perus rajaukset mustalla eylinerilla ja alhaalla kajaalilla. Korvikset Turkista, kaulakorun oon saanut lahjaks, joten en tiedä mistä se on mut se on ihana!

I wish everyone a wonderful start of the year 2011!



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jenny on meidän number one spot!!!!!!!! second home <3 T. Niko Aka The PartyMonsterQueen

Laura kirjoitti...

Mitä kautta vuokrasit ton mökin ? Paljon maksoi ?
Ja mist oot ostanu ton sun mekon/paidan mikä sul on tossa vikassa kuvassa ainaski, looking good :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kommentistasi ja Sorry for the late response, oon talla hetkella New Yorkissa ja tulin pikasesti tsekkaa tan blogin. Eli toi mekko on varmaankin Gina Tricotista, itse sain sen mun kaverilta lahjaksi :) Mokki on nimeltaan Mestarimaari (loytyy tolla nimella Googlesta), hintatiedot loytyy sen sivuilta :))! t. Dashanti