torstai 24. helmikuuta 2011

Eye Of The Tigeeerrr

Eilen töiden ja salin jälkeen jatkoin matkaani kohti itä-helsinkiä. Otin Veronican, vanhan lapsuudenystäväni matkaan Herttoniemestä ja suuntasimme Vuosaareen. Ei olla Verkun kanssa hengattu vähään aikaan ni oli kiva viettää aikaa sen kanssa jutellen, meikaten ja hiuksia laitellen - niinkuin me tehtäis muutenkin. En yleensä käy ulkona viikolla koska oon töissä aina arkipäivisin, mutta Caken pyynnöstä lupasin mennä Tiikeriin vähäks aikaa.. Jänskätti vähän koska en ollu käyny ikinä kuuluisassa The Tigerissa.



Kello löi 8, mentiin Verkun kanssa kolkalle, treffattiin Laura ja lopulta Sandra, joka otti meidät kyytiin. Kurvailtiin Jakikseen, laittauduttiin loppuun ja kaikilla oli enemmän tai vähemmän hyvä bilefiilis. Kata vielä messiin ja finally Sandran auto oli täynnä kauniita böönoja klo 22 mennessä. Ja eikun menoks!

Mulla oli kovat odotukset Tiikeristä, mutta olin aika pettynyt. Tulin vähän siihen tulokseen että ei oo kyllä mun mesta! Nykyään siellä on ikäraja ilmeisesti 18 v paitsi pe ja la - valitettavasti se näky meiningissä. Must tuntuu et paikka oli täynnä alaikäsiä ja oon nyt vähän niinkun leimannut Tiikerin(kin) Teinihelvetiksi. Paikkaa mainostetaan as 'the classiest nightclub in Helsinki' - mun mielestä se oli kaukana siitä. Siis joo ihmiset oli pukeutunu hienosti ja näytti hyvältä mutta kännisissä teinihoroissa ja alaikäsissä fruittarijätkissä tai limasissa karvaranteissa ei oo mitään tyylikästä, mun mielestä. Musiikki oli paskaa mitä siel soitettiin alkuillasta. Luulin että NRJ:n aamupojat Anssi ja Renne pelastais mun illan, mutta ei todellakaan :D Siis läppä läppänä, mutta mulla ei ollu oikeen fiilistä kuunnella Barbie Girl-tyylistä musaa koko iltaa..!



Muuten oli kyllä kivaa, koska olin mun kavereiden kanssa ja silleen, vähän vaihtelua. Ehkä, jos ens kerta tulee, meillä käy parempi tsägä!
Aamupojat on just jees niin kauan ku niitä kuuntelee radiosta :D !


Illan kuvia:






My outfit of the night
Mekko: Seppälä
Korvikset: Seppälä
Saappaat: Lane Bryant New York
Laukku: Macy's New York
Neule: TJ Maxx New York



Pitihän mun napsasta pari kuvaa Rennestä :D



 

Illan meikki: UV Blö
Eli tää on melkeen samanlainen meikki jonka tein uutena vuotena. Valkohopeaa yläluomen sisemmillä puolilla, meren sinistä luomaria keskellä ja petrolin sinistä luomen ulommilla puolilla. Mun mielestä tästä tuli jotenkin laimee.. mut oh well! Uutena vuotena käytin vaan kahta väriä ja se näyttää mun mielestä paremmalta ks. http://dashantilife.blogspot.com/2011/01/hey-its-new-year.html ja kommentoi!



Katotaan mitä kivaa tänään keksis. Ulos en kyllä lähde, koska aamulla on taas huomattavasti vaikeampaa herätä ja huomen iltana pitäis jaksaa bailaa (kuten myös la). Ihanaa huomenna on viikon ensimmäiset tanssitreenit! On ollut kyllä outoa olla tälläsella hiihto/-iltalomalla.. En oo tottunut vapaa-aikaan :D!

4 kommenttia:

mintsu kirjoitti...

aivan ihana blogi sulla :)

Dashanti kirjoitti...

Kiitos kommentistasi :) Lukijaks vaan jos tahtoo!

Laura kirjoitti...

Toi renne käy mun kaa samalla salilla :D Kunnon poker face..

Dashanti kirjoitti...

Hehe UUUU missäs käyt ;D? No ei.. Kyllä sitä ainaki Tiikerissä hymyilytti ;D