perjantai 18. helmikuuta 2011

I'm officially a junkie!

Mä oon nyt virallisesti meikki-addikti/-bloggari. Tilasin nimittäin äsken ekaa kertaa meikkejä netistä!
Eksyin jonkun blogista tänne saitille http://www.sleekmakeup.com/EN/index.aspx ja mun oli vaan pakko tilata kaks luomiväripalettia koska a) oon joskus meikkipussini kadottaessa hävittänyt mun lemppari paletin, joka oli täynnä ihania neonvärejä b) se paletti on melkein samanlainen ku se mikä mulla joskus oli ja c) ne oli halpoja ja Sleek Make Up toimittaa Suomeen. Must on kiva ku hinnatkin näky euroissa. Mulla on sellanen kutina ettei toi oo mun viimeinen kerta saitilla. Tilasin Acid i-Divine Paletten ja Chaos i-Divine Paletten.

Acid i-Divine PaletteChaos i-Divine Palette


Jeejee! Viikon päästä pitäis paketin saapua. Ens viikolla pitäis myös selvitä ruotsin yo-kuuntelukokeen alustavat tulokset. Must tuntuu et muuten se koe meni ihan ok, mutta en yhtään ihmettele jos en saa avoimista kysymyksistä pistettäkään - ne meni niin huonosti : / Oma vika.. Onneks on kuitenkin maaliskuun lopulle asti aikaa treenailla kirjallisia varten sitä ruotsia ja yhteiskuntaoppia. Itse olen vihdoin tutustunut abitreenaamisen maailmaan osoitteessa: http://abitreenit.yle.fi/treenaa

Töissä on ollut tänään vittupäivä. Asiakkaat käy niin kuumana et ne ottelee jo yhteyttä lakimiehiin. Tosi kiva!




Noh ei se mitään, koska ei oo oikeesti mun vika :D Viikonloppuna olis tiedossa yhet läksiäiset, yhet synttärit ja yks "chill out" päivä. Haluan syödä vihannessoppaa,
nukkua pinkeissä ruutu-flanellishortseissa,
juoda Turkkilaista teetä ja syödä palan Oreo-
kakkua Pick A Delissä. Nam nam.


Äiti oli ihana ku se anto mulle maanantaina ystävänpäivälahjan...


Kävin keskiviikkona hakemassa mun valmiin ajokortin. Whii! Ois kiva päästä ajeleenkin tässä joku päivä.
Onneks ens viikol on hiihtoloma, joten mulla ei oo iltalukioo eikä niin paljoo tanssitreenejä. Se tarkottaa sitä että raahaan perseeni joka päivä puntille töiden jälkeen, nään kavereita ketä ei oo tullu nähtyy pitkään aikaan ja lainaan joltain autoa ja meen ajelemaan.
Viikonloppuja!

Ei kommentteja: