tiistai 22. helmikuuta 2011

It was only just a dream


Eilen Mayor'silta lähtiessäni lihakset olivat maitohapoilla, mutta olin silti hupaisalla tuulella ja päätin kokeilla uutta meikkiä. En koskaan meikkaa arkipäivisin kunnolla, mutta nyt olin vähän niinkuin hiihtoloma tunnelmissa.

Käytin uutta palettia jonka sain Nipalta ja Peteltä joululahjaks. Merkki: La Femme. Värien päällä on tollasta glitteriä, mutta sen alla on ihan normi luomareita.


Laitoin yläluomen sisemmälle puolelle tota vaalean beigeä (2. väri oikealta) ja ulommalle puolelle pinkkiä (3. väri vasemmalta). Rajaukset eyelinerilla ja kajaalilla + ripsari. Lopputulos oli erittäin hyvä ja sain kehuja kavereilta. Kuvien laatuun en oo niin tyytyväinen, mutta toivottavasti näistä saa jotain irti..


Tässä mun eilisen päivän saavutukset :D
  • Menin töiden jälkeen näkee faijaa
  • Ajoin Vuosaaresta Ruoholahteen (kyydissä: daddy ja melkosessa jännityksessä oleva broidi, Janne)
  • Menin salille ja vedin hyvän treenin!
  • Keksin uuden meikin: Pink Stardust
  • Menin stadiin ja näin Senjaa tosi pitkästä aikaa
    • Se oli Hennan kanssa Raxissa ja istuttiin ja juteltiin joku reilu tunti vaikka ne oli jo istunu siellä pari tuntii ennen kun mä tulin
    • Aiheutin molemmille hirveen matkakuumeen ku kerroin mun ja Johnnyn Turkin matkasta ja mun Nykin reissusta ja tulevan kesän suunnitelmista.. Loppujen lopuks kaikilla varmaan kävi mielessä ottaa äkkilähtö johonkin lämpimään jo nyt :D!
    • Törmäsin mun lapsuuden kaveriin Sofiaan, joka sattui olemaan töissä siellä Raxissa - oli kiva vaihtaa kuulumiset äkkiä. Tarjookohan se safkat jos meen käymään ;D?
  • Treffasin Lauran ja sen jälkeen Johnnyn koska maanantai on meidän kahvipäivä
  • Testailin mun uutta, New Yorkista ostettua Apple Bottomin takkia ja kaavailin vähän et minkä kanssa sitä vois käyttää.. En tiedä vielä, mut hyvältä se näyttää!


AppleBottoms
(Linkki AppleBottomsin sivulle)
Oh shit. Miks ees kävin tolla sivulla? Huomasin et Apple Bottoms toimittaa Suomeen!!!!!!!

2 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Love the eye makeup! Ja toi takki on ihan helvetin pähee :D

Dashanti kirjoitti...

Thanks beib :D I like it too! :)