perjantai 11. helmikuuta 2011

Kaupungin paras kuntosali

Meitsi diggaa..
Oon alkanu käymään Ruoholahdessa sellasella puntilla kuin Mayor's, jonka väitetään olevan kaupungin paras kuntosali. Omasta mielestäni se on ainakin täyttänyt mun tarvevaatimukset. Henkilökohtasesti en välitä mistään infrapuna- tai höyrysaunoista, enkä aerobicista tai mistään muusta vastaavasta.. enkä kestäis mitään"all-ladies"-gymejä! Mä meen salille treenaamaan eikä mua vittuakaan kiinnosta mikään muu :D

    

"Jos hilavitkuttimet ja body pump eivät kiinnosta, niin silloin tämä sali on juuri sinulle."
http://www.mayors.fi/

Tykkään Mayor'sin meiningistä koska siellä käy ihmisä, jotka oikeesti treenaa, siellä on hyvä ilmapiiri (kaikki moikkailee), pakkojäsenyyttä ei oo ja se on opiskelija-alennuksella mun mielestä kohtuuhintanenkin (45€/kk). Tykkään siitä "rautaa ja rockia" meiningistä koska mä meen yleensä salille purkamaan paineita.

Eilen vedin sellasen reisi ja alaselkätreenin että palkitsin itseni menemällä kavereiden kanssa parille. Ei ehkä kovin terveellinen vaihtoehto mut elämä on... Suunnattiin eka Shakeriin.


 




Must on tullu viimeaikoina tämmönen milkshake-juoja... Toi Vanilla Ice oli NIIIIN hyvää ja oli hassua juoda
viinaa pitkäst aikaa. Nean mansikka-margarita oli kans hyvää kuten myös Daim-Anne (vähän niinku mariannen makusta). Shaker alko täyttyä joten me päätettiin lähtee moikkaa Johnnyy töihin ja juomaan siellä yhet. Ihanat drinksut tekikin! Tossa oli ainaki De Kuyperin Sour Applee, vodkaa, jotain punasta marjajuttuu, sokerii ja murskattuu limee.. Nam!



Huomas kyllä etten oo juonut piiiiiiiiitkään aikaan koska tytöt sano että mulla kiilu silmät jo ensimmäisen drinkin jälkeen.. Hehheh. Viikonloppuna tiedossa kotibileitä ja duuniporukan kanssa ulos menoa - katsotaan mitä se tuo tullessaan! Maanantaina ruotsin yo-kuuntelukoe.. -.- Pitäkää mulle peukkuja...

Tässä on mun perjantaiAAMUN soittolista :D Oon ollut ihan 'oldies' fiiliksissä ja jammailusuoni sykkii! Don't judge me. Tiedoks toi Lil Kimin biisi ei ehkä sovi kaikkien korville :) Have a nice weekend ya'll!

 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen sitä mieltä et oon ehkä paras. ja meil oli superiii! ;-)
u r loveLy

Anonyymi kirjoitti...

T. Larski the baddest..

Dashanti kirjoitti...

Hahahah thanks babe ;D! Supacool!!