maanantai 21. helmikuuta 2011

I'm too old for this shit

Mä oon tulossa vanhaks. Oon dokannu vasta kaks viikonloppuu ja tuntuu et oon ihan rikki. Oon säälittävä. Mut joo.. olipas taas bileet..
Perjantaina oli kiva päästä treeneistä vähän aikasemmin niin ei tullu niin kiire laittautua. I made my way towards Korjaamo.



Minä ja Blankka tietysti mentiin aluks väärään rakennukseen, mutta kun päästiin istumaan korkkasin illan ihan basic Kurko Playalla.




Nää läksiäiset pidettiin siis Efe Evwarayelle ja meidän Big E on siis tunnettu jenkkifutispelaaja. Se on valittu muun muassa vuoden jenkkifutaajaks 2010 ja nyt tää ''maajoukkuetukimies siirtyy Saksan hallitsevan mestarin riveihin''. Whoppii! Good luck Efe!!


Minä, Efe ja Blanche
 Margaritat pöytään kun mestari saapu paikalle. Noi oli oikeestaan pelkkää viinaa - melko tujut drinksut..
 

Pakko sanoo että tää yksityistilaisuus oli täynnä aikas hyvännäkösiä urheilijoita. Oli tanssijapoikaa, jenkkifutarii, vähä lisää jenkkifutarii mmmm... No joo jubailtiin yhden kuuman kollin kanssa, jolla oli sydän paikallaan. Se kerto olevansa rakastunu ja varma siitä että kyseinen tyttö on se oikee. Sen tyttöystävä asuu Englannissa ja ne näkee aina 10 päivän välein. I think that's so sweet.
Oli kiva hengailla pitkästä aikaa ihan toisessa porukassa missä yleensä ja tehdä uusia tuttavuuksia, vanhojen päivittelyn lisäks.



Lähdin Korjaamolta Baarikärpäseen, missä en oo ollut varmaan puoleen vuoteen. Olin jo sen verran tuiskeessa että en ees muistanut seuraavana päivänä keiden kaikkien kanssa olin siellä.. Hehheh. Mutta hauskaa oli!

Lauantaina heräsin HIMASTA! En voinu uskoo et heräsin omasta sängystä hahah I was so confused :D
Heräsin siihen et mun broidi huutaa mun huoneen ovella aamupalalle. Se oli puhunu mulle ilmeisesti aika kauan ilman mitään reaktiota. Äiti ei toivottavasti tajunnu että olin jonkunlaisissa höyryissä vielä.
Jumitin koko päivän. Sitte ku pystyin liikuttelee mun raajoja, keräsin itteni ja lähdin Lauran ja Katan luo valmistelee Katan 19 vuotis-synttäreitä.
Koristelut oli vielä kesken ku mä saavuin, eikä ruokaa oltu edes alotettu tekemään. Otin korppujauhot kaapista ja aloin vääntää kanaa and ofcourse they were a success :D Keke oli sulonen ja koristeli kissojen nurkkauksenkin.



Tässä vähän illan kuvia :


Synttärisankari


Käytiin Mari-Liisin kanssa syvää keskustelua siitä miten hirveetä on tajuta että täyttää tänä vuonna 20!! : /
Oon kohta vanha eukko :S


Pojilla oli perus fashionshow!

Illan aikana ei hirveesti otettu kuvia mut mä napsasin vielä pari seuraavana päivänä.


Kanat ja suolatikut oli tiputettu lattialle pariin otteeseen.



Lauran ja Keken tekemä kakku oli ilmeisesti hyvää.

Tequilaa on näköjään juotu..

Kuten myös skumppaa..

Ja myös boolia kulhoista päätellen.

Ja vähän lisää nesteitä..

Noh, ei tää mun mielest ollu ees niin paha kun mitä yleensä meidän kotibileiden jälkeen.. Sunnuntaina chillautettiin ja mässäiltiin Lauralla varmaan ilta seiskaan asti, ennen ku jaksettiin liikkua. Sen jälkeen menin kotiin omalle sängylle ja jatkoin chillailua ennen kuin sammuin puolenyön aikaan.

Mitäs sitä tänään tekis töiden jälkeen?
Auto alle... Puntille... Kenet soitan maanantai kahveille?

Ei kommentteja: