keskiviikko 2. helmikuuta 2011

MÄ SAIN AJOKORTIN!

I'm the happiest person alive right now!



Siis alotin autokoulun joskus heinäkuussa, pääsin teoriakokeen ekalla läpi, mutta marraskuussa feilasin ajokokeen. Olin ihan devastated, enkä oo oikeen uskonu mun taitoihin enää sen jälkeen. Mut ilmeisesti tää mun NINJA-olo jeesas mua tänä aamuna, koska nyt pääsin sen läpi ja vielä kiitettävästi kevyen liikenteen huomioiden, ja hyvin omat virheet korjaten ja huomaten! Oon nii happy et meinasin alkaa vääntää kyyneleitä ja huutaa riemusta, mut sit päätin vaan pomppia ja inistä ja näyttää muuten vaan hullulta kun se ajokoe tyyppi lähti.



Eilen oli taas muuten hyvät treenit! Tässä uusimpia videoita:


Rihanna ~What's My Name
Mun alkeiryhmälle tarkotettu uus sarja


Like A G6
Jatkoa jatkoryhmän sarjaan


Like A G6
Tässä vielä ryhmän kanssa

Faija lähtee viikonloppuna Barcelonaan, so I'll have the house to myself. KÄTY ei ees houkuta niin paljon kun ajatus siitä että jos Daddy jättäis mulle auton avaimet viikonlopuks (ainiin ja jos se opettais mua tankkaa ennen sitä) ;D Lauantaina yhden keikan jälkeen ois nimittäin kiva vaikka ajaa kotiin!

Mul on ollu hirvee mökkikuume viimeaikoina mun matkakuumeen lisäks. Operation "Out of Helsinki" pitää pistää suunnittelu vaiheesta käytäntöön seuraavaks..

2 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Nice ! Hienot videot (: Muutenkin seurattava sinun blogia.

Dashanti kirjoitti...

Kiitos paljon :)! Ja eikun lukijaks vaan ;))