tiistai 8. helmikuuta 2011

Minustako kulinaristi?

Leikitään Johnnyn kanssa aina välillä jotain rich-bitchejä ja mennään syömään sushia Stockmannille. Niin me tehtiin torstainakin ihan basicien kanssa.




LÄTS. Normaalisti osaan syödä puikoilla mutta Stockalla se oli liian jännittävää ja sit kävi näin :D Noi pikkurullat maksaa 0,70 €, jättiravunpyrstö on joku lähemmäs 2€.
Sit meijän piti keksiä seuraava "kondination" (Lauran keksimä sana, suomennettuna destination eli kohde) - mentiin siis Motellettiin.


Oltiin oltu Motelletissa edellisenäkin iltana, jolloin keksin itelleni mysteerisen juoman - tipaton kun mä oon!
Kaikki jotka tykkää vähän oudoista yhdistelmistä tai ainakin uskaltaa kokeilla niitä, kokeilkaa ihmeessä tätä! Eli tuo ihana vaalea milkshake sisältää Mango-siirappia, Toffee-siirappia ja Vanilja Softista. Nam :P!



Seuraavana päivänä havaitsin hierontatuolin meidän työpaikalta, jota työntekijät saa käyttää ja istuin siinä joku tunnin ennen kun lähdin treeneihin hehheh. Siihen nukahtaa aika helposti.



Treenien jälkeen oli vuorossa Lauran siskon bileet Rastilan kesärannassa. Lauralla meni sopivasti sim-kortti lukkoon kun jäin bussista pois ja sen piti olla mua vastassa - eipä ollut :D! Ja minä lähdin etsimään mökkiä keskeltä metsää, ilman mitään ohjeita. Yleensä mulla on hyvä suuntavaisto, mutta nyt olin ollut ihan toisella puolella metsää.

Loppujen lopuks löydettiin paikalle kun Laura sai puhelimensa auki ja tuli mua vastaan. Se mökki oli ihan siisti silleen, mutta sen vuokraus maksaa kuulemma 665€ :O Kalliit kolmekymppiset! No joo mutta hauskaa oli. Lähdettiin Lauran kanssa taksilla kotiin ja tutustuttiin taksikuskiin nimeltä Kalmar. Larski tallensi sen numeronkin :D
Lauantai aamu alko freshisti taas jollain mun mysteerijuomilla. Saipas mut ainakin hereille.
Eli tossa on mustikkakeittoa, sitruunamehua, aloe vera-ravintolisää ja granaattiomena ravintojuomaa (GNLD:n vitamiinipommeja, http://www.gnld.fi/).



Lauran tunnetusti selkeän sanavaraston ymmärtäminen on välillä tosi hankalaa, jopa mulle. Se sanoo että nähdään Siwalla (luulin et se meinas vesalan siwaa), mut sillä se tarkottikin kontulan Alepaa tietenkin.
Treffattiin sitten Mellunmäen asemalla (Y).
Sillä oli siskonsa koira Peppi mukana, jonka kanssa me käytiin meillä (traumatisoitiin mun äiti, joka pelkää tollasia koiria kuten pitbulleja), Lauralla ja sit tehtiin vielä kunnon kävelylenkki jakiksesta kontulaan. Silti se ois jaksanu lähtee illalla ulos vaikka oltiin varmaan 3 tuntia liikenteessä.

Illalla lähdettiin Redmanin "keikalle" Cirkukseen, mikä loppujen lopuks olikin DJ keikka. But we had fun and we looked gooooood!







Niinniin, mä kestin noilla korkkareilla ehkä tunnin ja vaihdoin Ugit jalkaan :D Oon aika mukavuudenhaluinen, enkä oo tottunut kävelemään korkokengillä.
Ainiin, kun sheikkailin lavan vieressä portailla, Redman tuli käymään siinä! :D Räpsäsin pari kuvaa lähietäisyydeltä (tajusin sen jälkeen että olisin voinut mennä sen kanssa kuvaan hahah mut oh well)...





Matka himaan ei oikein sujunut... Mentiin steissille vielä meidän mielestä ajoissa, eikä busseja enää mennyt mellunmäkeen. Noh, otettiin joku toinen bussi kontulaan ja alettiin kävelemään vesalaa kohti. Me oltiin super-uupuneita ja ainoo asia, mikä valaisi meidän mieltä oli Nesteen huoltoasema, koska ajateltiin et me saadaan ruokaa. Noh, eipä saatu. Se oli nimittäin kiinni.


Epic fail.
Arvatkaa mitä me tehtiin? Soitettiin Kalmarille ja saatiin kyyti. Se oli 10€:n lysti.

Sunnuntaina herättiin ihanaan aurinkoiseen tunnelmaan. Tiedättekö kun jääkaapissa ei ole "mitään"? Mä oon mun mielest aika hyvä tekee ruokaa "ei mistään". Muuten mulla ei kokkaustaitoja ole. Väänsin meille aamupalan johon sisälty:
  • Scrambled eggs avéc herne-maissi-paprika, paistettuja kalkkuna leikkeleitä ja oltermanni-juustoo
  • Puolukka Smoothie (murskasin pakastemarjat, jämät Aino-jäätelöstä, kahvikermasta ja mustikkakeitosta + ripaus vaniliinisokeria)
  • Lohipiiraita (pakaste)
  • Chocolatechip cookies sponsored by Safari (Y)
Kyllä ainakin Larskille maistu :D





Mun kummisetä, Lloyd (he's just the funniest), täytti 50 vuotta sunnuntaina ja mentiin mutsin ja broidin kanssa kakkukahveille sinne. Lloyd sattuu myöskin olemaan kokki ja mä rakastuin (taas) yhteen sen tekemään herkkuun. Nää on sen tekemiä suklaa juttuja. Toi tumma on sellast ihanaa kovaa, jääkaapissa ollutta suklaata ja toi vaalee on viiletä, mutta pehmeetä nougat-suklaata ja noiden sisällä oli vielä jotain ihanaa (en ees tiedä
mitä).

Kulinarismi on hyvän ruoan ja juoman arvojen vaalimista. - I could get used to this! Maukasta alkuviikkoa kaikille!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

I love ur blog Adasha! Ihanaa kun kerrot mustakin täällä :-) oon niiin ihana :-D musta tuntuu et meijä parisuhde toimii! Haha condination... Perus! Love you
- Laura aka larski, laukkis, lara ;-) hah

Dashanti kirjoitti...

Hahahah ihana! No tottakai!! <3 Mr. lova lova mmmmmmm :DDDD Iha basic Larski ;))