keskiviikko 9. helmikuuta 2011

My Chick Bad

Mua pyydettiin alkaa tekemään sooloa yhelle tytölle SM-kisoja varten ja se on niin attitude ja söpö ku se tanssii! Toivottavasti mulla riittää mielikuvitus ja inspis että saan tehtyä sille hyvän koreografian. Jänskää olla jonkun personal coach :D!

Duossakin alkaa olla hyvää materiaalia ja meininkiä, kuten myös pienryhmässä :) Musta tuntuu että tän vuoden Streetin SM-kisoissa tulee olemaan vähintään yhtä hauskaa kun viimevuonna! Mun mielestä on kivempi mennä lavalle pitämään hauskaa kun tavoittelemaan jotain voittoa.
Viime vuonna vedettiin duokin ihan "klubimeiningillä" ja ei voitu uskoo et päästiin seuraavalle rundille :D Pienryhmän kanssa päästiin semi-finaaliin ja sijotuttiin 7. (36:sta ryhmästä), mikä oli meidän mielestä supacool!!






Jos tän vuoden Streetin SM-kisat kiinnostaa, tsekatkaa tää sivu ja tulkaa ihmeessä katsomaan! http://www.fdo.fi/sm2011_street.htm

Tässä uusinta videomatskuu mun omilta tunneilta:


Ludacris ft. Nicki Minaj
~
My Chick Bad
Jatkoryhmän sarja



Sama sarja ryhmän kanssa



Ja tässä vielä eri kuvakulmasta

Lupasin lähtee meidän duuniporukan kanssa ulos lauantaina ja nyt mulla on sellanen kutina jerseessä että mun tipaton ja huikaton leikki saa pian loppua. Oon ollut nyt periaatteessa reilu kuukauden juomatta ja kohta saa alkaa riittää. Katotaan nyt jos mun itsekuri kestää - kaverit varmaan toivoo että ratkeen :D (kaikella rakkaudella)

Ei kommentteja: