keskiviikko 16. helmikuuta 2011

The Sun Is Up

Ulkona on n. 15-20 astetta pakkasta - ihan törkeen kylmä, mut mua ei kiinnosta koska aurinko paistaa! Se saa mut aina niin hyvälle tuulelle. Tottakai ihmiset on tutkitustikin hyväntuulisempia auringon paistaessa, koska aurinko sisältää kaiken muun lisäksi pienen määrän litiumia ja litiumiahan käytetään mielialalääkkeenä esim. depressiolääkkeiden apuna - suomeks, se piristää kummasti. Pieni fyssa-kemman oppi tässä samalla... Oon muutenkin aika energinen ja pirtee tyyppi, mutta kun nään auringon mun moodi muuttuu nollasta sataan. Alan hymyilemään vaikka olis ollut kuinka paska päivä vaan!
Enjoy the sun and don't mind the cold at all!

Ihanaa ajatella että kesä on tulossa. Sitten voi viimeistään toteuttaa suunnitellut mökkireissut ja ulkomaan matkat. Huomaan että kesä on mielessä kun oon alkanu käyttää kirkkaita värejä meikeissä talvihorroksen jälkeen. Yleensä mun silmämeikki sopii mun johonkin vaatteeseen, viime viikonloppuna se sopi mun vaan rintsikoihin. Ajattelin että olis vähän liian kesäistä pukeutua johonkin limevihreeseen keskellä talvee, joten tyydyin sitten tähän ratkasuun....

Luomien sisäpuolelle oon laittanu kultasta väriä mun Kypros-paletista ja sellasta vaaleen beigeä glitter-pohjaista luomaria. Sen jälkeen tein ulkoreunat johon laitoin sellasta pronssista tummaa, melkeen mustaa luomaria. Viimeiseks tein vasta keskiosan yläluomesta. Laitoin vähän läpinäkyvää huulikiiltoa luomeen, jotta Tarjoustalon laadukas luomiväri näkyy ja pysyy siinä missä haluan. Sen jälkeen laitoin sormella limevihreetä luomiväriä päälle. Ne kohdat jotka möykkyynty, levitin sudilla. Muuten tein sormella ton meikin. Huulikiilto anto halpis-luomarille vähän metallisen sävyn mikä oli tosi jees :D!
Alaluomiin himmeät kultaset rajaukset. Yläluomessa eyeliner ja alaluomessa kajaali rajauksina.

Ei kommentteja: