keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Behind the scenes

Pieni pilkahdus mahdollisiin duo-paitoihin... What do you think? Me ainakin tykätään :D



Kisoihin on enää kolme viikkoo aikaa ja must tuntuu et kaikki on levällään vaikka pitäis olla viittä vaille valmis. Mul on sellanen olo et oon tulos kipeeks. Ajoitus on mitä mahtavin koska nyt pitäis lisätä treenejä. Pitää vaan yrittää jaksaa..
Pitäis varmaan avata toi yhteiskuntaopin kirja ja vaikka lukee perjantaita varten.. ei huvittais kun silmissä heittää ja päässä vaan jyskyttää. Viikonloppuna olis kaikennäköstä ohjelmaa mut mua vaan ahdistaa. Ehkä senkin takia et mul on hervoton kasa pyykkii kotona, mitä en kertakaikkiaan ehdi pyykkäämään joten en edes tiedä mitä laitan päälle vkl. Mun hiuksetkin masentaa mua.. mul on aina hirvee olo kun mulla on vaan omat hiukset eikä lettejä - don't know why...

Yritän miettii et missä vaiheessa ehtisin levätä mut taitaa mennä huhtikuun loppupuolelle... huoh.
Periaatteessa oon ilonen että mul on niin paljon tekemistä, koska tykkään pitää itteni kiireisenä. Toisaalta mietin tälläsinä hetkinä että mihin oon oikeen itseni pistäny. Tälläsinä hetkinä ku tuntuu et kaikki kaatuu niskaan. Sillon yritän ajatella et nää on kaikki sellasii asioit mitä oon halunnut tehdä, joten sillon niihin pitää panostaa.
  • Haluun osallistua SM-kisoihin ja haluun osallistua sekä duolla, pienryhmällä että muodostelmalla.
  • Haluun valmistua ylioppilaaks tänä keväänä ja saada kauan odotetun valkosen lakin.
  • Haluun bilettää viikonloppusin.
  • Haluun olla tanssinopettaja ja -oppilas.
  • Haluun elää mun elämää täysillä.
  • Haluun pitää itteni kiireisenä, koska en pysty elää millään toisella tavalla.
Onneks mul on ihania ystäviä, jotka jaksaa kuunnella mun valitusta jos haluun valittaa (ja onneks saan kirjottaa tänne mitä haluun :D). Onneks, siis onneks, 3 viikon päästä tää kiire hellittää ja mul on enemmän aikaa keskittyy itteeni, rahantienaamiseen ja kesään!

Piristävä päivän horoskooppi: Jousimies -  Mielenkiintoisia ihmisiä pyörii ympärilläsi, kunhan vaan avaat silmäsi huomaamaan sen asian. Tuleva kevät tulee täyttymään rakkaudesta, vaikket sitä vielä uskokaan.

Tässä vielä kurkistus eilisiin treeneihin...


Ei kommentteja: