keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Böle

Eilinen päivä meni oikeestaan kokonaan Bölen nutalla. Lähdin töistä 2lta ja olin siellä puol 3. Pääsin lähtemään Pasilasta 21:30. Tunnin tauko välissä...että sen verran treenejä sitten :D
Well, oon ylpee itestäni että jaksoin koko päivän vaikka ahdoinkin itseni fetajuustopasteijoilla ja suklaalla sen tunnin tauon ajan. Ostin vieläpä Mignon-munan!



Meil oli ihan sika hauskat treenit ja oon niin ilonen meidän pienryhmästä. TrueColorZ tuntuu jotenkin niin perheeltä :D!

Oli outoo mennä yksin kotiin ja tyypillisesti torkahtelin bussissa ja metrossa. Mulla ei oo siis minkään näkösiä vaikeuksia nukahtaa ja siis pystyn nukkumaan melkein missä vaan, oli sitten päivä tai yö tai mimmonen asento tai paikka vaan. Kyllä onnistuu :D
Kotona sitten suihkun kautta sänkyyn. Juttelin hetken Caken kans puhelimessa ja tehtiin viikonlopun suunnitelmia. "Ada rakas nyt suunnitellaan meijän viikonloppu. A) Alkoholimyrkytys. B) Hemobileet." Jaahas... No ei tollasilla vitsailla mut tarkotus on bilettää taas vaihteeks. Mulla on taas hullu viikonloppu edessä: 4 synttärit ja lettien purku prosessi. Fuck. Se ei oo mitään nannaa..

Mun tuntien treenivideoita voi muuten katsella täällä

I love this soooooonnnggg!


Ajattelin poiketa tänään mun normi rutiineista ja mennä iltalukion jälkeen kirjastoon lukemaan ylppäreitä varten! Nyt jäis niinku tanssitreenit pois.. iiiik. Sounds weird to my ear.

Haluisin ostaa viikonlopuks jonkun uuden biletysmekon/asun. I'm thinking of a black dress and red lipstick...


Aatelkaa tyypit. Koht on kesä!



2 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Sun merkinnät on ihania ku ne on niin paljon pidempiä ku jengillä yleensä, ja täynnä kuvia :) ja kesä vois tulla jo!

Dashanti kirjoitti...

Thanks hun! Oon miettinyt et tykkääks jengi ku kerron tyyliin kaiken vai pitäiskö alkaa lyhentää postauksii :D Mut hyvä et joku jaksaa lukea!! :) Kuvista en luovu ;) heheh