keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Born This Way


Oon ihan rakastunut tohon biisiin.. Tehtiin tohon sarjaa viime viikolla ja nyt mun tanssimaikalla on ranne murtunu enkä tiedä mitä tapahtuu sen saikun aikana :| Anyway.. this song is for her :))

Eilen oli kyl hyvät treenit mun tunneilla ja oon tosi innostunut meidän pienryhmästä. Alotin uuden sarjan Nicki Minajin Itty Bitty Piggyyn ja tässä matskua siis parin viikon takaa :)





Mitä piditte?
En oo vielä esitellyt läheskään kaikkea itsestäni täällä ja välillä unohdan joitain ihan basic juttuja itsestäni. Esim. eilen mulla oli collarishortsit jalassa ja tanssitunnin alussa Blanche sanoi mulle "ainiin mä unohdin et sul on tatska". Mäkin välillä unohdan et mul on tatska :DD But I still love it! It's so me! Mun mielestä tatuoinnilla ei tartte olla sellasta syvällistä ja analysoitua merkitystä. Mun vasemmassa pohkeessa oleva turkoosi lilja on vaan NIIN MUA ja se riittää et mä tiedän sen ja et mun hyvät ystävät tietää et se on niin mua !
Otin sen ollessani Johnnyn kanssa Turkissa, osasyy oli ehkä siinä et me tehdään aina J:n kanssa jotain jännää, toinen syy oli että paloin kovasti halusta tietää miltä tatuoinnin ottaminen tuntuu... plussaa oli se et se oli halpa. Siitä vaan sattui tulemaan täydellinen mulle :)




Mulla on kyllä superkuiva iho... Ainiin! Mun uudet meikit tuli! Lupaan tehdä uuden meikin viikonlopun aikana, toivottavasti Mäntyharjussa chillaillessa. Ainoana ongelmana mulla ja Larskilla on saada auto millä sinne mennään - hehheh.


Tykkään muuten Lady Gagan uudesta biisistä, joka julkistettiin vähän aikaa sitten. Pari päivää sitten julkistettiin musavideo, josta henkilökohtaisesti saan pienet CREEPSit. Pari ällöö kohtaa yfff.. Otherwise it's a very typical overdone artistic Gaga-video. What do you think?


Viimepäivien fotomateriaalia



Mun lauantai-illan silmämeikkiin kuului kaks pientä dimangia. Arkki ostettu Warehousesta.


Johdon isokahvikermallajaherkkusienillä (aka. hermesetas makeutusaine) is the best!



Maistettiin vihdoin Johnnyn kanssa DOPSeja. Viimeks ketutti ku jätettiin ostamatta. Hyviä noi on :)

Tästä energiaa treeneihin! Have a nice day!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on ihana tatska ^^

Dashanti kirjoitti...

Kiitos paljon :))!