perjantai 18. maaliskuuta 2011

Mama na ngaééé, na peli motoéééé

Chris Cornell.. I fucking love his voice...




Oon nyt viimepäivinä tehnyt mielestäni jotain hyödyllistä ja oon jopa harjotellut ylppäreitä varten. Keskiviikkona oikeesti menin koulun lukuhuoneeseen opiskelemaan. Mulle avautui ihan uus maailma :D



Eilen jatkoin lukemista himassa. Jostain syystä en kotona hakeudu pöydän ääreen studeeraamaan vaan oon aina sängyllä jossain ihme "luku"-asennoissa.


Pitäis varmaan siivota noi mun huoneen tasot.. Ihme ettei mutsi oo laittanu mun kamojen päälle kylttiä missä lukee: Jätteenhuolto...


Sit välillä keskittyminen herpaantuu lukemisesta esim. käsiin piirtämiseen..


Ja syömiseen! :D Äiti oli taas maailman ihanin ku se ajatteli mua kaupassa ja osti mulle muikkuja! I love fried whitebaits mmm...


Tässä on pari biisiä joihin en vaan kyllästy. Jotkut ihmiset kritisoi jos kuunnellaan jotain muun maalaista musiikkia: "Miten sä voit ees tykätä tästä jos et ymmärrä mitä se sanoo?", mutta mun mielest kaikki voi tykätä siitä mistä haluaa ja saa ymmärtää biisin haluamallaan tavalla. Mun kaveriporukkaan kuuluu paljon ulkomaalaisia, joista aika iso määrä on Kongolaisia. Niiden äidinkieli on Lingala ja itseasiassa sitä on tullut opittua aika paljonkin heidän seurassa. Kongolaiset ja Afrikkalaiset biisit kuuluu nykyään mun soittolistaan ihan siinä missä mun muukin musiikki. (Näissä kyllä lauletaan myös englanniksi)


Mama na ngaééé, na peli motoéééé
Mama na nga aaa, na peli moto


Jos ette oo vielä huomanneet niin tulette huomaamaan että kuuntelen musiikkia aika laidasta laitaan :D
Töiden jälkeen ohjelmassa hierontatuoli, treenit ja Larskin synttärit! Pelottaa vähän kun tää viikonloppu on täynnä ohjelmaa ja maanantaina on jo kirjotukset + mulla on vähän kipee olo. Vähän sellanen yskin koko viimeyön-olo. Toisaalta, mulla räjähtäis pää jos olisin naama kiinni kirjassa.. mun täytyy tyhjentää mun pääkoppa aina tietyin väliajoin :D

Have a good weekend ya'll!

3 kommenttia:

Sanni kirjoitti...

Chris Cornell = Jumala <3

Heli kirjoitti...

Fally Ipupa & J. Martins - Jukpa !! Soinut viimeset pari viikkoa repeatilla, täydellistä! Ja P-Square nyt on P-Square, ei tarvii muuta sanoo. Ahhhhhh <3

Dashanti kirjoitti...

Asiaa tytöt!! <3 ;D