torstai 24. maaliskuuta 2011

Confessions part II


Oon vähän niinkuin unohtanut että oon ostanut Nykistä sellasia vaatteita mitä oon suunnitellu käyttäväni vasta kesällä tai jossain tilaisuuden tullen. Tässä mun kevätasu fiilistelyjä :)


 Ensimmäisenä tommonen koko farkkuasu (löysä), jonka oon halunnut viime kesästä lähtien. Kaikilla oli sellaset paitsi mulla ja nyt sain vihdoin omani. Ei ehkä näytä miltään, mutta toi on ehkä mukavin asu mitä mulla löytyy ja aion kyllä käyttää jossain kohtaa, vaikka kuka sanois mitä :D Noh.. eipä mua ennenkään oo kenenkään negatiiviset mielipiteet kiinnostanu.


Seuraavaks.. toineen haalari-asu. Tää on tiukempi ja tykkään tästäkin tosi paljon. Haluisin koittaa yhdistää tän johonkin kauluspaita tsydeemiin seuraavaks. Ainoo ongelma on leveet lahkeet, jotka aion kyllä käydä kaventamassa ja lyhentämässä capri-malliks :)





Kolmanneks olis tämmönen bileasu, joka näyttää vitsin kivalta mutta ei todellisuudessa tunnu mukavalta, ku se on tollanen makkarankuoripaita eikä se tunnu sopivan minkään kanssa. Tulin sitten tälläseen päätökseen.



Semmosta. Mun stressitaso on lieventyny viikonloppua kohden koska muistin että ostin uuden mekon viime viikolla, jota voin siis käyttää huomenna + äiti oli niin ihana ja suostu pesee korillisen mun pyykkiä, mikä lievens mun stressiä :D
Huomenna ne ylppärit uääääääääääääää viimeistä viedään! Tänään treenien jälkeen pelkkää lukemista. Wish me luck and have a nice one ;)

Ps. Huomatkaa Confessions part I tossa alapuolella ;D

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Ihana varsinkin toi löysä farkkuhaalari <33

Dashanti kirjoitti...

Thanks!! :))<3