maanantai 14. maaliskuuta 2011

Drag Attack

Voitteko uskoo että olin perjantain kiltisti sisätiloissa niin sanotusti 'ei vaaraksi kellekkään'? Mun on vaikee uskoo itsekään. Mutta joo, vietettiin Larskilla leffailtaa ja katottiin Brooklyn's finest. Se oli paska leffa, pieni pettymys. Koko juonessa ei ollu mitään järkee.. kaikki vaan delas, eli ihan basic actionleffa. Istuttiin mäkkärissä rupatellen Allun ja Pinjan kanssa ennen tätä sitä, mikä oli mun mielestä jees. En ollu nähny tyttöjä kunnolla reilu muutamaan kuukauteen.

Ostettiin makuunista varmaan kilo karkkii molemmat ja lauantaina oliki paha olo kun heräsin. Silti piti ahtaa viimeiset karkit pussista suuhun. Larski oli lähteny duuniin. Mä juoruilin hetken Katan kanssa ja läksin salille. Mun polvi on vähän paremmassa kunnossa nyt, mutta en silti uskalla treenaa normipainoilla. Kaiken perus säätämisen jälkeen (salilta kotiin, kamat mukaan, Laura mukaan, palautettiin video kamppiin, odotettiin bussia, mentiin jakikseen, laittauduttiin tunnissa, lähdettin stadiin, sieltä martinlaaksoon junalla, käveltiin sata vuotta) päästiin vihdoin Nikolle alottelemaan. Sen jälkeen muistin miksen ole käynyt Nikolla n. puoleen vuoteen.. Öö koska sinne on sairaan pitkä matka!
Tässä oli mun illan meikki. Olin tilannut Makeup Storen luomivärit Inka ja 24 carat bloggaajalta Jangsara ja vieläpä hyvään hintaan. Sain 'kiitos kaupasta'-lahjaksi superpitkät tekoripset, jotka voisin laittaa vaikka ens viikonloppuna ;) Mutta joo, tosiaan tässä mun look..




Toin luomiin metallisen sävyn kastamalla sudin veteen. Sillä oli helppo tehdä noi alaluomirajauksetkin :)
Huuliin laitoin molempia luomivärejä ja läpinäkyvää huulikiiltoa päälle. Lookin nimi: Brown Sugah.




Tossa oli siis vielä mun illan asu. Jennyn teemana oli univormut ja mulla ei nyt vaatekaapissa oikein ollut mitään. Mun mielestä riitti se että meikkasin itteni drag queenin näköiseksi + toi takki oli mun mielestä aika navy-uniform-like (4,90€ Ginasta).

Ohjelmassa oli nachoksia, guacamolee, sipsii, dippii, viinirypäleitä, 2 pulloo El Tiempoo (rosé ja puolikuiva valkkari) ja pullo persikka Kossua. Nää oli siis mun ja Larskin "blandikset" :D Ilta alkoi hyvissä nousuissa ja touhuissa...


Testailtiin Nikon laseja :D







And so we made our way towards Jenny Woo...

Huumoria riitää :)




Niko La rocks ass

Sunnuntaina olin ihan rättiväsynyt. Heräsin, menin kotiin, söin ja nukahdin taas. Heräsin just ennen kun piti lähteä kisikelle. Treenit etenee hyvin kaikissa sarjoissa, mutta mua itteeni vähän pelottaa etten oo vielä saanut sellasesta tyypillistä hermoromahdusta. Vähän pelottaa kun kisatkin alkaa olla jo niin lähellä.. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin.

SM-kisalippu-infoooooo!
Osta ihmeessä lippusi etukäteen jos olet kiinnostunut tulemaan katsomaan näitä huikeita kisoja ;)! Liput tulevat myyntiin maaliskuun alussa.  Näitä myydään myös ovella, mikäli niitä on jäljellä.

Street (aikuiset / lapset)

La 15 €/10 € - Ovelta 18 €/13 €
Su 15 €/10 € - Ovelta 18 €/13 €
La+Su 25 €/15 € - Ovelta 28 €/18 €

Lastenlippuun oikeuttava ikä 3-11 v. ja alle 3 ilmaiseksi.
Ennakkomyynti Lippupisteestä puh. 0600 900900 http://www.lippu.fi/.
Katsomopaikat ovat numeroimattomia.
Tässä liikenneyhteydet Barona Areenalle ja kisa-aikataulu! Tervetuloa katsomaan!

Ei kommentteja: