tiistai 22. maaliskuuta 2011

Go Giirrrll It's Your Birthday

Olipas kiireinen viikonloppu. Lähdettiin Allun kanssa treenien jälkeen Larskille viettää sen synttäreitä ja siellä olikin kaikki ihanuudet paikalla. Kuvia otettiin Carloksen kameralla, enkä varmaan tuu ikinä saamaan sitä fotomateriaalia.. you know, men. Kerkesin räpsäsemään pari kuvaa Tivolissa omallani.

Aa, tässä on ainoo bilekuva minkä C on lisänny. Noh, ainakin on synttärisankarista (Laurasta) ja herrasta itsesään hyvä fiilistelykuva. Hauskaa oli ja kännissä oltiiiiiiin...


Minä, Aleksandra ja muka joku 'maailman söpöin poika' :D


Lauantaina heräsin ojasta. No ei sentään. Jakomäestä. Katoin ulos ja siellä satoi lunta! Olin ihan äimänä. Kiirehdin kotiin koska arvasin myöhästyväni jo päivän ensimmäisiltä synttäreiltä, jotka alkoivat klo 15:00. Tuntu että olin vielä jurrissa matkalla kotiin koska huojuin bussipysäkillä ja kävelin päin tolppaa seuraavalla -.- En tietenkään tajunnut että tiet olivat jäässä edellisen kelin vuoksi, enkä huomioinut jään päälle satavaa lunta kun saavuin kotipihalle. Vedin aikamoisen taitavat lipat sellaseen puoli-spagaattiasentoon, minkä jälkeen kirosin lumisateen maasta taivaaseen, vaikka ei se nyt vaan sen lumisateen syy ollutkaan. Tein safkaa, söin ja laittauduin ja toki valmistauduin henkisesti 1v lapsen synttäreille. Pääsin Blanchen kotiovelle ja kankkunen oli alkanut jo matkalla. Rakastan lapsia, siis ne on ihania, mut ei darrassa ja niin että oot jumissa seitsemän kappaleen kanssa, joista kaikki on jotain 1-3v. Ugh. Mulla alkoi sopivasti vielä naisten vaivat kesken juhlien. Tein henkistä kuolemaa, mutta koitin vaan hymyillä ja olla kaikille ystävällinen. Jee jee happy b-day Jason!


Seuraava kohde: Nora's Place. Onneks se asuu ihan Blankan lähellä.. Nora ja Niko olikin siellä mua odottelemassa sidukat avattuina. Yök. En edes voinut ajatella juovani alkoholia sillä hetkellä ja samalla teinkin päätöksen etten joisi sinä päivänä. Jubailtiin vähän aikaa Noran mamin kanssa ja sitten hypättiin bussiin ja suunnattiin kohti Viikkiä. Tiedossa oli Zahran synttärit.
Jengii oli jo paikalla kun sinne mentiin ja lisää lappas sisään. Nopo ja Niko ihmetteli miten en muka vieläkään juonut mitään. Testailin itelleni uutta lookia Nikon laseilla ja kävi ilmi et ne sopi mulle tosi hyvin! Näytin muutenkin mun mielestä yllättävän hyvältä (en yleensä käytä punaista huulipunaa). Olin punamustissa koska se oli seuraavien synttäreiden pukukoodi. Tässä kuvia Zuzulta...


With the birthday girl! + Niko & Nora


Löysin jonkun toisenkin punamustaisen...
She's called Krisu!

Tässä mun look vähän lähempää..




After that I began to make my way towards Jenny Woo.. Vuorossa oli Heikin (mun ihanan tanssiopettajan) synttärit :D Mun olo oli parantunut särkylääkkeiden voimalla, mutta mun ei edelleenkään pitänyt juoda. But there's just something about Jenny Woo. Olin ottanut Melodyn mukaan ja mentiin siis yhdessä sinne. Oli hauskaa viettää aikaa mun molempien tanssimaikkojen kanssa muissa kuin treenimerkeissä ja siellä oli muitakin tosi kivoja tyyppejä. Istuin varmaan liian lähellä jättimäistä boolikulhoa, koska huomasin humaltuvani jossain vaiheessa ja Melody sano Heikille että on virhe antaa mun istua tossa. :D
Pari fotoo...

Mun maikat Heikki & Eerika

 
Tuuli aka. Lil T!

Touhu-Toopet



Lähdin Jennystä hyvin sekavissa merkeissä vielä Tivoliin treffaamaan Zahran, sen synttärivieraat, Caken ja Lauran ja backtreet boysit (C:n kaverit). Hauskaa oli taas kerran vaikkakin helvetinmoinen kiire koko ajan.
Sunnuntaina käytiin Larskin kaa kaupassa ja halusin tehdä yhtä tiettyä ruokaa minkä bongasin tästä blogista. Ja hyvin onnistui.


Ensiks paitsettiin jauheliha ja pilkottiin herkkusienet sekaan. Sitten lisättiin valkosipulilla maustettu tomaattimurska ja sose.

Pestopastat tulille.


Pilkottiin vuohenjuustoa ja vähän brie-juustoa sekaan.

 Ja pannulle...

Vichy vettä ja carambolaa ruokajuomaks..

Lopuks laitettiin brie-juustopaloja vielä tohon päälle. Nam. Ähky. Öhky.

Loppupäivä meni siihen että avattiin mun letit. Oli hauskaa ja hirveetä samaan aikaan. Nauratti koska oli niin hirvee olo ja samalla itketti ja tuntu ettei ne letit ikinä lopu. Onneks saatiin tehtyä ja pääsin kotiin nukkumaan.
Maanantaina mulla oli Ruotsin yo-kirjotukset ja totaaa... no toivotaan että pääsen läpi. Musta tuntu et ne meni ihan ok, mutta aina kun mulla on sellanen olo ni se koe on mennyt oikeesti päin ....

Nyt pitää karata treeneihin!

Ei kommentteja: