torstai 31. maaliskuuta 2011

Home is where your heart is...

Kylläpäs on ihanaa kun aurinko paistelee tuolla taas. On paljon pirteämpi olo vaikka mulla on nyt lihakset varmaan enemmän jumissä kun kuukauteen.

En oo varmaan vielä sanonutkaan missä oon töissä, mutta oon siis määräaikasena työntekijänä TeliaSonera Finland Oyj:llä yritysasiakastoimittajana. Tulin ekan kerran taloon töihin kolmisen vuotta sitten kesällä ja nyt oon ollut täällä putkeen kesäkuusta 2010 tähän asti. Oon jo tehnyt erilaisia tehtäviä ja ollut eri tiimeissä, mutta tässä oon ollut nyt pisimpään. Soppari mulla on vielä tonne kesäkuun 2011 loppuun, mikä on mun mielestä tosi jees.
Syy miks aloin kertomaan mun työpaikasta on siks koska laitoin viime viikolla asuntohakemuksen Helsingin Kaupungin vuokra-asuntoihin ja oon vahdannut mun sähköpostia koko ajan, että josko sieltä nyt joku ihana tai vähemmänkin ihana vapautuis. En oo saanut vielä mitään viestiä mistään..
Jos saisin kämpän (mieluiten keskustasta, kalliosta tai itä-helsingistä) niin ainoo asia mikä mua pelottaa on mun työn jatkuvuus eli mun tulot ofcourse. Periaatteessa mulla on chance jatkaa näissä hommissa, mutta eihän mikään oo varmaa ja toisaalta onko järkeä alkaa etsimään uutta työpaikkaa tässä tilanteessa?
En tiedä vielä oikeen mitä teen, mutta tälläsiä ajatuksia mulla on päässä :)


Lupasin kertoo yo-kirjotusten alustavat tulokset kun saan ne tietää ja nyt ne on valitettavasti tiedossa. Viime kevään keskipitkän Ruotsin pisteraja (eli että pääsee läpi) oli 116 ja mä sain nyt alustavasti 132 eli saisin A:n JOS sensorit ei sitä laske. Yhteiskuntaopin pisteraja on ollut jo pitkään 12 ja mä pelkäsin et saanko edes sitä, mutta mä sain jopa 14 pistettä. Sekin olis alustavasti siis A.




Niinkun mä sanoin aikasemmin, ni haluun vaa päästä läpi ja saada sen valkosen lakin. Arvosanat ei mua sinänsä kiinnosta, koska mulla on jo ammatti. Oon kirjottanut jo pitkän Englannin ja äidinkielen viime keväänä ja sain niistä molemmista C:n. Englanti lähti alustavasti M:nä, mutta laski takas tullessa -.- Vähän vituttaa kun se on mun toinen äidinkieli, mutta silti oon sen verran laiska etten sitä jaksa mennä nostattamaan. Sen takia vähän pelottaa mitä tän vuoden tuloksille käy...

Meillä on omat suunnitelmat mun frendin Krisun kanssa että jos/kun me valmistutaan niin me kuokitaan muitten ylppärijuhlissa ja vedetään perseet kahestaan :D Mun mielest toi kuulostaa hyvältä, koska mä pidin jo valmistujaisjuhlat viime keväänä kun valmistuin merkonomiks.

With Mommy & Daddy :)


Lupaan näyttää yhtä iloiselta tänä keväänä jos saadaan Krisun kanssa lakit :D!

Tiedättekö muuten että mulle käy aina kaikkee... Jos ette oo huomanneet niin tulette vielä huomaamaan.
Oon ehkä maailman vahingoniloisin ihminen, mutta kyllä karma aina puraisee muakin persuksista koska mullekin sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Esim. eilen ostin treenien jälkeen maksalaatikon ja mun piti syödä se ennen mun seuraavia treenejä. Minäpä unohdin ja pistin sen mun laukkuun. Illalla kun tulin kotiin, se oli lytistynyt mun kamojen väliin ja osa mun vaatteista oli vähän tahmeat sitten. -.- :D



Ollaan Larskin kanssa aika ummm hönöjä. Jos kukaan teistä on katsonut ohjelmaa Kumman kaa niin ymmärrätte mistä puhun, koska meidän sekoilut on oikeesti enemmän tai vähemmän samanlaisia. Niitä stooreja en kyllä voi tänne siveelliseen internetiin alkaa kirjottelemaan :D Aaaanyway. Mul oli tylsää ni aattelin et meist tulee ehkä joskus vielä kuuluisia (not) ni tein meille tälläsen kollaasin. xDD

Ja nyt taksilla hietsuun!

- Pitäskö tehä booli? -Joo, joku keväinen... sangria? - Vai tehääks sittenki kossu-campari-tuoremehu? - Kyllä, kossu-campari-tuoremehu!
Aa joo.. oon kesäsin vähän ruskee..

- Olittekste sillai? - Oltiin

Mukavaa päivää kaikille C(=

Ei kommentteja: