tiistai 1. maaliskuuta 2011

Hyvät fileet!

Kylläpäs oli kiva viikko!
Tein asioita mitä mun pitikin tehdä: kävin salilla joka päivä ja näin sellasia kavereita keitä en oo nähny pitkään aikaan. Torstaina menin salin jälkeen treffaamaan mun vanhaa ystävää joka asuu Puolassa ja joka oli vaan käymässä Suomessa. Oli ihanaa rupatella ja kahvitella kun ei oo nähny toista eikä edes kuullut toisen ääntä johonkin puoleen vuoteen! Joanna tulee takas käymään Suomessa about 10 viikon päästä, mut mä yritän puhuu sitä ympäri että jäis tänne asumaan, koska se on raskaana ja mun mielestä tässä maassa on erinomaista kasvattaa lapsi! Jo'n mies on varmaan kait vähän eri mieltä..
Mut joo, tuntu siltä et oltais käyty bilettää ihan hetki sitten vaikka nähtiin viimeks joskus kesällä.


Perjantaina me oikeesti jopa mentiin Jennyyn, niinkun pojat oli mulle luvannu. Olin ihan ihmeissäni koska ajattelin ettei ne kuitenkaan uskalla, mut sinne me vaan mentiin. Porukkana oli vaan minä, Laura, Carlos, Muhis ja Riikka. Olin taas elämäni örveleissä. Ilta alko jalmareilla, jatkui fisuilla, jekuilla, jalluilla, salmareilla, perus drinksuilla. En ees muista mitä kaikkea tuli juotua. Mustia surmia noi kaikki shotit mun mielestä on. Pysyttiin tsägällä edes pystyssä. Olin niin jurrissa että en edes tajunnut että Jennyssä oli silloin Movement-tapahtuma meneillään. Tajusin sen ehkä sillon vasta kun näin Dj Dpsoulin aka. Ali Baban soittamassa :D




Saatiin klo 2 aikaan inspis lähtee Tivoliin (tai siis Cake vähän niinkun vaati lähtemään). Muistan vaan kun musta tuntu et koko Helsinki heilu ku kävelin ja muistaakseni vielä kysyin Cakelta 'liikkuuks toi jää meijän alla?'. Äijä viel vastas et joo :D
Tivolis ei oo koskaan ollut niin hauskaa. Reivattiin huolella koko se tunti joka kerettiin olemaan siellä!
Joillekin Jenny Woo on ihan jees... alottelupaikaksi. Mut hei ei se mitään. Ei kaikesta tartte tykätä, hauskaa meil oli kuitenkin! Ja kaikki lupas et otetaan uudestaan joskus. Tunnen suurta myötätuntoa Lauraa ja Muhista kohtaan, joilla oli seuraavana aamuna töitä.

Taisin olla vielä kännissä lauantaina kun herättiin. Heräsin taas siihen et mulle huudetaan... "Muija! Sä kuorsaat ku eläin!"
Okei, kiva :D
Tässä oli muuten mun look! Meikki: Summer Lime + pink lipstick. Korvikset: Warehousesta 4€.
 
Kotiin päästyäni nukuin joku 3 tuntia päikkäreitä. Sit olikin taas aika nousta, pakata kamat ja lähteä takas Lauralle laittautumaan iltaa varten. Voi gsus tätä mun elämää..
Meikit naamariin...

Ja menoks!


Mekko: Ashley Stewart New York
Farkkuliivi: Ashley Stewart New York
Kaulakoru: H&M (vuonna nakki ja muusi)




Vaikka en niin kovassa tuiskeessa ollutkaan lauantaina, hauskaa oli! Tivoli oli täynnä nammareita (namiksii, namupaloja) ja niitä katsellessa tulee aina hyvälle tuulelle ;D Hyvät fileet hehheh ei siitä sen enempää..
Kirjotukset ja kisat lähestyy. Pitäis vähän valmistautuu. Kisamainontaa on tulossa tänne lähiviikkoina!
Ens viikonloppuna suunniteltiin Larskin kans lähtöä Mäntyharjuun. Can't wait to get out of here!! :)

2 kommenttia:

Fashion Fabrice kirjoitti...

hi there! you look fabulous darling! really like your pictures:)we're hosting a giveway on our blog! Come and take a look and participate if you loke:)
CLICK HERE.

Love,
fashionfabrice.

Dashanti kirjoitti...

Thanks for your comment! I really appreciate it :)! That's a nice giveaway you guys have =))