maanantai 28. maaliskuuta 2011

Mikä linja?

Heissan kaikille! Viikonloppu oli nyt viimeinen railakas viikonloppu muutamaan viikkoon. Vasta kisojen jälkeen seuraavaksi otetaan ;D Tässä kuitenkin mun recap as always..


Torstaina menin töiden jälkeen salille. Maastaveto "karkasi käsistä" kun nostin 110kg. En oo koskaan nostanut niin paljoa eikä mun käsien ote oo yhtä voimakas kun mun muu kroppa tai edes mun jalat ja sit kävi näin..
Ei ehkä näytä niin pahalta mut se on ilkeen tuntunen ja kosketusarka. Tällä hetkellä ihan semmonen verinen ja ällö. Noh ehkä ostan hanskat tai kalkkii tästä lähtien puntille.
Salilta menin Kampin Johto Caféseen lukemaan yhteiskuntaopin asioita ja kiskasin samalla Johdon salaatin naamariin. En tiedä teistä, mutta mä oon aina pitänyt Johdon saldeja superhyvinä ja isoina, mutta nykyään laatu ja koko on vähän sitä sun tätä. Esimerkiksi tällä kertaa tuntu että olisi saanut vaan paskaa lautaselle. Olin vaan niin uupunut etten jaksanut valittaa. Lisäks se myyjäkin oli todella ärsyttävä kun se sano kiitos jokaisen mun sanan jälkeen... ?


Perjantaina kirjotukset nyt sit meni miten meni, voin kertoo mun alustavat tulokset sit kun saan ne tietää. En oo koskaan ollut niin pitkään (5h) yo-kirjotuksissa kun mitä olin pe, enkä oikeen tiedä onko se hyvä vai huono asia. Pitäkää mulle peukkuja :)

Treenit oli rankat ja huomasin vasta niiden jälkeen että mulla oli vaan rikkinäiset farkkulegginsit mukana mustien ehjien sijaan. Mulla oli kiire mutta mun asukokonaisuus ei toiminut joten lähdin Koskelasta kotiin vaihtamaan ne ja laittautumaan loppuun. Oli vähän kiire joten meikkasin metrossa :D
Just kun sain viimeisen suikaleen hiuksista suoristettua kotona ni Cake soittaa ja sanoo olevansa valmis lähtemään. Just in time. Illan asuun kuului juuri ostamani mekko H&M:stä (19,90€) korujen kera :) Meikki: Aqua Green. Kaulakoru Kultajousesta (9,90€).



C tuli hakee mut stadista (se on just saanut kortin) ja mentiin sitte mun vanhan frendin Chigun ja Nassun synttäreille Katajanokan Alexandriaan. En ollu käyny siellä ennen ja totesin että paikkana tosi mahtava ravintola/klubi, jonka vois vaikka joskus vuokrata omaan synttärikäyttöön ;)

Lähdettiin sieltä hakemaan Allu ja Pinja ja mentiin Tivoliin. Ilta sujui kännisissä merkeissä, siksi ei tämän enempää kuvia :D


Lauantai alkoi Johnnyn kanssa aamupäiväkahveilla ja hyvin tärkeillä vaalikeskusteluilla. Tässä itseänikin järkyttävää videomateriaalia. Tää on perussettiä meillä :D Pyydän anteeksi rumuuttani, video ei sovi heikkohermoisille. Haha. Älkää missään nimessä ottako tätä tosissaan :D

                                          Mikä linja? Ketä äänestetään?
Levotonta sössötystä :D

Vähän harmittaa ettei me otettu lauantaina melkein yhtään kuvia mun kameralla. Mutta siis oltiin Lauran kanssa Sandran synttäreitä viettämässä. Sandra oli tehny ihania mokkapaloja mmmm. Söin niitä varmaan tuhat ja toiset tuhat karjalanpiirakkaa munavoilla.

My outfit of the night. Toi nahkatakki onkin uus ja se on sellanen feikki ohut ja löysä. Makso vaan 10€ KappAhlista.

Let's go girls. Umchi umchi.

Viisi kappaletta kauniita naisia istui autoon ja lähti Sandran pihalta kun autosta kuului BUMPS SKRIIK ylämäessä heti pihalta lähtiessä. Kaikki ihmetteli päälle jäänyttä pärisevää ja surisevaa ääntä.
"Iha ku se ois moottori..." "Moottori on tuol edessä." "Ehkä se menee ohi..." "Vaihetaan paikkoja että paino tasaantuu" Naiset... :DDD
Arvatkaapa mikä se ääni oli?
Sandran autosta oli puhjennut takarengas! Ja siis huom. sillä ajettiin Vuosaaresta Vantaa Onnelaan ja takas Helsinkiin parin pysähdyksen kautta. Onneks ei jääty jumiin mihinkään.

Noh, tuiterissa oltiin kun Vonnelaan päästiin. Mun mielestä siellä oli ihan ihme jengii tällä kertaa. Tosi semmonen umm... amis meininki (sanoo itse amis haha). Mut hauskaa oli, vaikka jatkoilla vielä hauskempaa ;))



Sunnuntaina herättiin mmm jostain läheltä jotain ja mentiin lauralle laittaa mulle suoristuspermis ennen mun treeneihin lähtöä. Väsytti ihan älyttömästi kun oltiin nukuttu joku 4 tuntia. Ne jotka ihmettelee suoristuspermistä niin puhun sellaisesta mikä on tarkoitettu Afro-hiukselle. Niitä myydään Helsingin Hämeentiellä afrikkalaisissa ja joissakin intialaisissa liikkeissä ja maksaa alle 10€. Kyseessä on siis kotikäyttö permanentti. Itselleni ja parille kaverillekin, joille oon tän tehnyt useita kertoja, oon todennut parhaimmaksi tän Pink-permiksen.



Knock knock. Who is it?

Tänään olisi tarkotus treenata duoa, ostaa pari vaatetta kisoja varten ja mennä kotiin vaan lepäämään.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana blogi:)oot niin kaunis ja ilonen ihminen!ja toi video on ihan huippu:)

Anonyymi kirjoitti...

hihi tuo video! :D<3

Dashanti kirjoitti...

kiitos kommenteistanne!:)) hyvä jos hymyilyttää ;D