keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Pass Out.

Huhhuh eilen oli pitkä päivä.. Näin edellisenä yönä jotain hullua demoni-unta joten oli vähän raskasta herätä aamulla. Mulla oli hirvee stressi siitä että miten kerkeen keksii 3 sarjaa 45 minuutissa; sen verran mulle jäi aikaa kun funtsin mun päivän aikataulua. Lähdin töistä töihin eli Pasilaan ja olin varautunut siihen että mulle tulee kiire. Sitten kävikin niin että en päässyt ollenkaan tanssisaliin suunnittelemaan tuntia, koska siellä oli joku fucking videokurssi, josta ei oo kerrottu mulle mitään. Suunnitelin siis tunnit nuorisotalon käytävällä/oleskelutilassa, ilman peiliä ja surkealla äänentoistolla (mankka on kivikautinen ja siinä on antenni rikki), biisiin johon olisin halunnut keskittyy paljon enemmän. Se että en nähnyt itseäni peilistä vaikeutti huomattavasti sarjana tekoa, koska enhän mä nähnyt mitä mä teen! ARGH.

Olin myös vastannut myöntävästi siihen että minua saa kuvata kun kehittelen sarjoja, mutta sanoin että en sitten keskity yhtään olemaan kuvauksellinen koska vedän raivarit minä hetkenä hyvänsä. Siitä videosta tuli kyllä hieno, vaikka mun ilmeestä näkee että en ollut kovin hyvällä tuulella. Saan kuulemma ehkä editoinnin jälkeen jotain materiaalia itselleni :) (like that'll happen)
Takas avautumiseen..
Jouduin soittamaan Amiralle ja sopimaan että treenataan mun jatkotunnin jälkeen, joka on siis tunti mun ruokatauosta veks. Mulla menee jotenkin koko päivä pilalle tollasesta fucking sähläämisestä!!!
Noh loppujen lopuks selviydyin jotenkin omista tunneista, Blankka ja Claudia piristi mun päivää :D ja keksin Amiran sooloonkin aika äkkiä 3 kasia lisää. Sit oli vuorossa pikainen tankkaaminen (raejuustoo, tonnikalaa, mättöö) ennen pienryhmätreenejä.

Oon vaan ilonen että toi päivä on ohi.

Maanantain yhteiskuntaopin tunnilla iltalukiossa meillä oli uus maikka, joka kävi mun hermoille koska se söi jotain maiskuttaen ja hengittäen raskaasti!! Se on mun mielestä maailman ärsyttävintä!! Mulla vaan naksahtaa päässä kun joku maiskuttaa..
Lisäks, mulla tais mennä polvi/sääriluu jotenkin paskaks eilisissä pienryhmätreeneissä, koska en pysty laittamaan ollenkaan painoa mun vasemmalle jalalle. Mitäköhän tän päivän yh-tunnista ja treeneistä tulee...

Pyytelin tytöiltä anteeks jo valmiiks siitä että sarja on sotkuinen, mutta ei se niin sotkunen ollu ku oisin luullut. Ja hauska tunti meillä oli kuitenkin :) Tässä matskua..


Anteeks tosta avautumisesta. Ei aina voi olla ilonen ja pirtee :D

Ei kommentteja: