perjantai 8. huhtikuuta 2011

City China

Mulla oli eilen vapaa-ilta ja Aida soitti mulle just sopivasti. Ei olla taas nähty vähään aikaan ni sovittiin et mennään perinteisesti syömään Kaisaniemen City Chinaan (chinkkibuffa) ja mentäis sitten käymään Stockan Hulluilla Päivillä. Chinkkibuffa on meidän juttu ollu aina, mutta Hullut Päivät... Niihin mua ei yleensä saa kirveelläkään. Aida puhu mut ympäri ku se sano et se oli nähny jotain kirkkaanvärisiä luomiväri-paletteja alennuksessa. She knows what strings to pull. Tottakai mun piti mennä kattomaan!


Tikuilla teurastetut friteeratut kanapalat.


Noh, ei me mitään luomareita löydetty, eikä oikeen mitään muutakaan, mutta kiva oli nähdä ja hengailla :D

Viikonlopun suunnitelmat:
Tänään pitäis mennä Vantaa Onnelaan viettämään Arian synttäreitä with Larski & our boys!
Lauantaina pitäis mennä uuteen klubiin: Velvet, joka avataan tänään Manskulle (ent. Opera). Siel on leopardikuvioiset seinät, tyynyt ja sohvat ! Uuuuu ;) Check out the video...

Sain just katsottua viimeisen jakson Jersey Shoren 3. tuotantokaudesta ja mä kuolen jos sitä ei tehdä lisää!!! Mä jopa kyynelehdin joissain jaksoissa, myötätunto-itkuu.. like whaaat ? :D Luin kyllä et 4. tuotantokausi  on suunniteltu kuvattavan Italiassa, so I have my hopes up!


Oottekste käyny Hulluilla Päivillä? Millaisia löytöjä ootte tehny? :)

3 kommenttia:

Maddalena kirjoitti...

lovely!

VT kirjoitti...

oot tosi kaunis! ihana blogi!

käythän:
http://vt-chance.blogspot.com/

Dashanti kirjoitti...

Thanks girls! :)