perjantai 29. huhtikuuta 2011

"Hey guys... do I have swag?"


Biisi joka soi tällä hetkellä mun päässä non-stoppina ja joka mun on pakko kuunnella vappuna ainakin tuhat kertaa :D!

Mut hei mun paketti saapui :)!
Bongasin joku aika sitten jonkun blogista linkin jollekin sivulle josta voi tilata kaikennäköstä including make-up palettes. Tilasin siis Deal Extremen sivuilta tämän tuotteen joka maksoi n. 13 € + postikulut. Ahh, I'm in love. Tässä mun 120 luomivärin Manly - Professional Makeup Eyeshadows-paletti!

Osa noista on glittervärejä




Eilen töiden ja salin jälkeen mentiin Lauran kanssa syömään Manskun Southern Fried Chickeniin pizza buffat. Nam. Siel on paljon parempaa pizzaa ku jossain Raxissa ja maksaa vaan 6,90€. Siellä herkuteltiin ja stadissa hääräiltiin.

Söi muka jotain keittoo.. Kyllä sekin sitten pizzaa haki :D



 
Tiettekste, joskus on sellasii päivii ettei ykskään kuva onnistu. Meillä oli eilen semmonen päivä. Tässä kuitenki jotain :D

 
Ainiin, ja tulihan se päivä kun vahingossa laitettiin samat takit päälle. Käytiin pyörähtämässä H&M:ssäkin yhdessä (eli sieltä mistä noi takit on). Varmaan ihmiset kattonu hassusti :D




Huomenna on VAPPU ! Jeeeeeee! En usko yhtään noihin säätiedotuksiin ja aiotaan mennä porukalla espan puistoon istuu picnic meiningillä ja aiotaan sekoilla niinkuin joka vappu. Mun mielestä vappuna ei kuulu mennä baariin, enkä siksi haluaisi sinne mennä, mutta katsotaan mitä kaikki muut haluaa tehdä ja muutenkin mikä on fiilis. Tivoliin sisäänpääsy on mulle hyvin kyseenalainen koska en edes tiedä onko mulla sinne porttikielto vai ei. Zuzu sano että tuotan niille niin paljon rahaa ettei varmana ole mitään porttikieltoa :DD

Mikskä aiotte pukeutua? Mä aion ainakin pukeutua ;) Toissa vuonna olin Nasu joka oli menestys :D Viime vuonna olin (Black) Pamela Andersson. Tänä vuonna... mmm no se jää yllätykseks.

 

    

Klara vappen med krana vatten och hela natten ja silleen!




Ei kommentteja: