maanantai 11. huhtikuuta 2011

Ilman viinaakin voi olla hauskaa


Baby I'mma be your motivation

Perjantaina Laura tuli mua vastaan Koskelaan kun mun treenit loppu ja suunnattiin sieltä Lepuskiin viettämään Arian synttäreitä. Velvetin avajaiset jäi kokonaan väliin, koska mentiin viettämään Arian synttäreitä Vantaa Onnelaan. Tällä kertaa talo oli täynnä ja meno oli paljon parempi kuin viimeks. Normaalisti sanoisin Nygårdin tapaan että 'ilman hauskaakin voi olla viinaa', mutta nyt kun olin koko viikonlopun selvinpäin, voin todeta että oli sitä hauskaakin ilman viinaa. Join pari drinkkiä, mutta en ollut missään vaiheessa kännissä, mikä oli jees!
Siinä vaiheessa kun kaverit ihmettelee miks oon selvinpäin, tiedän että on aika pitää taukoa juopottelusta. On hyvä tietää missä raja menee... aina välillä =))
Tässä illan look...


En voi uskoo et Laura pisti mut nukkumaan ilman herätyskelloa! Meillä on monesti ollu tarkotuksena nukkua pitkään mut sitte mun herätyskello aina soi tai joku vaan soittaa mulle aamulla. Noh, nyt oikeesti nukuttiin pitkään herättiin rauhassa ja chillattiin koko päivä mun hiuksia laittaen ja pizzaa syöden.



Tuntuu muuten että olis jossain viidakossa kun tähän herää joka aamu :D

Jees mut back to the hair stuff... Ostin tollasen värin kaupasta ja oon värjännyt kerran aikasemminki samalla värillä. Pelkäsin vähän mitä lopputuloksesta tulee koska mun hiukset on muutenkin aina niin huonossa kunnossa.

Sieni tässä moi. Ensin Larski laitto pohjavärin..
Sitten huuhdeltiin..
Ja alettiin laittaa raitoja...
Sit taas huuhdeltiin. Kuivattiin, laitettiin tököttiä ja föönattiin.

Voilá!

Sen jälkeen mä pelleilin kameralla, Lauran kissoilla, tossuilla ja muulla mahdollisella ku Larski oli suihkussa :D





Jackson checking Monroe out...

Jamie köllii

Hmm... Mitäs kissanhiekkalaatikosta löytyykään? No Larskin aurinkolasit tietenkin :DD


Alettiin meikkailee pikkuhiljaa ja tekemään lähtöä Robertan Bye Bye Boobies parteihin. Illan meikki: Aqua Green alarajauksilla. Tein meikin siis Rimmelin mustalla ja sinertävän vihreällä eyelinerilla. Lisäksi laitoin mustan linerin päälle H&M:n mustahopeeta glitter-lineria. Huulet on tommonen kokeilu vaan, ja otin ne pois heti kuvien ottamisen jälkeen.







On hassua että alettiin Lauran kanssa hengailee vasta joskus tossa viime syksynä ja meillä jostain syystä synkkas heti. Vaikka ollaan aina toisemme tiedetty, niin ystävystyttiin meidän yhteisen kaverin Nean synttäreillä, mistä meidän seikkailut sitten lähti :D Silloin otettiin puheeks tatuoinnit ja kävi ilmi että molemmat oli käyny ottaa tatuoinnit ulkomailla sinä kesänä ja tietämättään aika samantyyliset. Molempien yks ehdoton suosikki väri on turkoosi ja pinkki ja oli vaan niin hassuu että tatskat otettiin melkein samaan aikaan. Toinen Turkissa ja toinen Bulgariassa.

Lauran tatska on siis toi punanen lilja ja mun on toi turkoosi. Lauralla on toi mahassa ja mulla pohkeessa.

Robyn bileissä oli perinteisesti hyvää ruokaa, boolia ja seuraa. Kaikkea kohtuudella ottaen tietenkin! ;D Meidän piti alunperin mennä Robylta Velvetiin, mutta edellisenä iltana käytetyt bensarahat ynnä muut vaikutti illan menomestan valintaan. Päädyttiin Tivoliin riehumaan ja talo oli täynnä tuttuja! :D Ei otettu kuvia (koska oltiin selvinpäin), mutta meillä oli mielenkiintoinen ilta!
Sunnuntai päivä meni aikalailla kisiksellä ja mentiin pienryhmätreenien jälkeen kahville Zuzun, Johnnyn ja Claudian kanssa. Relaxing :)

 

Ei kommentteja: