keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

In this very moment I'm king

Mun lihakset on niiiiiiin kipeet :( Kisat jännittää hullusti, mut mun mielestä kaikki alkaa olee hyvällä mallilla sinne. Treenattiin ekaa kertaa pienryhmän kaa eilen vaatteilla ja siis damn we look good! Jänskäää!
Nyt pitää vaan mennä tekemään viimehetken ostoksia, jotta asukokonaisuus kaikissa lajeissa skulaa.

Streetin SM-kisa-info löytyy täältä !! Olis mageeta saada mahdollisimman paljon yleisöä sinne lauantaina 16.4. ;)

Alotin pari viikkoa sitten uuden sarjan Nicki Minajin Moment 4 Life-biisiin. Tässä siitä muutama video :)




Oon alkanut tekemään täyttä päivää (8h) taas töissä ja huomaa, että mun väsymys johtuu vähän siitäkin. Tanssin takia oon kuitenkin joutunu lähtemään monesti aikasemmin ja sen vuoksi istun tänäänkin toimistolla klo 18 asti -.- Onneks liukuva työaika on keksitty kuitenkin =)) Nyt palaverit kutsuu ja illalla taas treeneihin!

5 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Muistan niin ku bongasin sut ekan kerran baarissa tanssimassa, huomasi ihan perusjammailustakin, et osaat tanssia!! :)

Jazzy E (hivennn) kirjoitti...

Amazing. x hivennn

Dashanti kirjoitti...

Heli: Kiitos kommentistasi! :)) Saa tulla moikkaamaan jos bongaat vielä :D!
Jazzy E: Thanks for your comment too :)

Ada kirjoitti...

Oot kyl tosi hyvä tanssija ! :)

Dashanti kirjoitti...

Kiitos :))!