perjantai 15. huhtikuuta 2011

It's time.

Hei, en tiedä huomasitteko, mutta kyhäsin blogiini uuden bannerin. Mitäs tykkäätte?

Aloin tiistaina käyttää mun uusia kenkiä, jotka ostin Nykistä. En oo ennen tykänny minkäänlaisesta harmaasta sävystä yhtään, mutta oon jostain syystä alkanu käyttää. Esim. noi kengät, takki ja paita oli kaikki alennuksessa - se voi olla osasyy :D






 

Testasin muuten keskiviikkona uutta protsku-juomaa Mayor'siltä lähtiessäni. Maku oli niin houkutteleva: Vanilla Ice Cream. Maksoin tosta 4,50€, mutta ens kerralla kun käyn salilla, liityn jäseneks (maksutta) ja saan alennusta kaikista tuotteista :) Hyvää toi oli, vaikkakin supermakeeta!


Mun eilinen päivä meni töissä, duo/pienryhmätreeneissä, viime hetken kisavaateostoksia tekemässä, kahvitellessa ja askarrellessa. Käytiin treenien jälkeen Stockalla sushilla Zahran, Johnnyn, Krisun ja Verkun kaa. Nähtiin paljon tuttuja, ehkä eilen oli joku yleinen bongailu päivä.

Otin kuvan vasta kun olin syöny yli puolet mun annoksesta, heh.

Eilisen päivän asu oli vähän seilori-tyyppinen. Se on kuulemma tulossa muotiin taas :)


Takki: Gina Tricot (alessa 4,90€)
Paita: toi on joku tosi vanha, ehkä Lindexistä
Legginsit: Nykistä


Kun pääsin vihdoin kotiin illalla aloin askartelemaan härpäkkeitä. Vihaan askartelua.
Niittejä on muuten samperin vaikee tasottaa pelkällä sormivoimalla. Mä otin syvän lautasen ja litistin ne kaikin voimin :D



Katsoin samalla Vaalit 2011 ja siis mä menin iiiiiihan sekasin. Sekasin siinä mielessä, että mietin yhä uudelleen ketä mun kannattaa äänestää. Ohjelman ansiosta sain vähän uusia näkemyksiä asioihin..


Kaappeja kaivellessani bongasin upouudet sporttirintsikat mitä en oo käyttäny vielä kertaakaan! Super!
Kauneus & Terveys-lehteä selaillessani löysin sieltä sikahyvännäkösen Pinaattimunakasrulla-reseptin. Se vois olla seuraavaks mun kokkailulistalla :)


Ens viikosta tulee helppo viikko. Otin maanantain vapaaks ja sitte perjantaikin on tietysti vapaa :) Ihanaa ku saa nukkua! Have a great weekend ! 2mra it's time for the compotition, wish me luck!!<3

Ei kommentteja: