keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

"Just Do It." - Nike

Oon ollu niin laiska viimeaikoina. En oo käyny salilla, oon syöny ku sika ja oikeestaan vaan stressaan noista kisoista koko ajan. Pari päivää vielä ja nekin on ohi. Ajattelin nyt että kisojen jälkeen palaan mun normaaleihin rutiineihin, eli käyn salilla 3-4x viikossa tanssin lisäks. En yritä päästä mihinkään kesäkuntoon vaan haluun päästä sellaseen olotilaan, missä mun on hyvä olla. Viime kesänä olin kyllä sellaisessa, vaikka en sitä ehkä sillon tajunnut niin selkeesti.
Täytyy myöntää, että vaikka viime kesänä suurin osa mun ajasta meni siihen että olin töissä ja menin sieltä hietsuun ja sieltä salille tai toisin päin, se aika oli kaiken sen väärti. Vituttaa kattoo jotain vanhoja kuvia ja todeta että on antanut itsensä 'rupsahtaa' ihan täysin. Toisaalta se toimii hyvänä motivaattorina.
Kyllä se tästä taas :)!!

Mut tiiättekö mitä? Tästä kesästä tulee mahtavin!! Minä tunnen sen luissani ...


Muistutan vielä: Tulkaa katsomaan ja kannustamaan meitä Streetin SM-kisoihin 2011 lauantaina 16.4. !!!!!


Hey hey heey, holla holla holla!
Vuoden 2011 SM-kilpailut järjestää Espoossa Barona Areenalla Tanssikoulu DCA yhdessä Finnish Dance Organization FDO ry:n kanssa.

Streetlajien liput:
25€ aikuiset/ la-su
15€ lapset/ la-su
yhden päivän lippu: 15€ aikuiset, 10€ lapset

Ostaessasi liput tapahtumapäivänä ovilta, lisätään hintaan +3€

Lippuja myydään ennakkoon Lippupisteessä!! Hanki omasi!

Tapahtuma löytyy myös facebook eventinä nimellä Street SM2011 eli täältä! Siellä on lisää tietoa kilpailusta ja lajeista :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavia kuvia!! :))

Dashanti kirjoitti...

Kiitos =)!