tiistai 12. huhtikuuta 2011

Max Factor Smokey Eye Effect

Karkkipäivässä tämä samainen tuote sait tuomion: floppi. Kävin vielä itse kommentoimassa blogitekstiin että en videon perusteella edes ostaisi koko kynää. Videosta näkee ettei väri edes tartu luomiin + meikkaaja tekee mun mielestä ihan hirveetä jälkeä.

Järkkyä.

Noh, mun rakas äitini vaan sattuu tietämään miten hulluna olen turkoosiin väriin ja se hömppä meni ja osti mulle tommosen kynän (Indigo Mist). Kiitin kovasti ja kun äiti kysyi että onko se hyvä, vastasin vaan että joo ja tosi kivan värinen. En viitsinyt pahoittaa äitin mieltä :) Todellisuudessa en näe miten purppuran punainen ja turkoosi sopii edes yhteen?


Noh, kai voin käyttää värejä erikseen. Jos ei muuten niin tuota punaista vaikka huuliin ja tuon turkoosin päälle voi laittaa vähän oikeeta luomaria, jotta se pysyis luomessa. Kokeilin nimittäin pyyhkäistä luomeani sormella ja väri levisi kokonaan. En tiedä mitä pitäisi sitten tehdä että väri pysyy...
En todellakaan halua olla kiittämätön äitiä kohtaan ja aion siis keksiä tolle kynälle jotain käyttöä :) Onks teillä huonoja meikkikokemuksia/kokeiluja/tarinoita?



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kokeile laittaa sinne alle luomivärin pohjustajaa se toimii mulla aivan mahtavasti!:)

Dashanti kirjoitti...

Hei! Kiitti vinkistä :)!!