torstai 28. huhtikuuta 2011

Sex talk

"Men look for sex and find love. Women look for love and find themselves looking again... "

Kavereiden kanssa me puhutaan aika avoimesti kaikesta, myös seksistä. Ja siis mun on pakko avautuu tästä asiasta! Mulla on paaaaaaljon kavereita ja mä ihmettelen miten on niin, että suurin osa mun tyttökavereista ajattelee tästä asiasta samalla tavalla.


Kaikki tietää että miehet nyt on miehiä, jotkut sikoja, jotkut kusipäitä, jotkut aivan siitä poikkeavia. Mutta siis miehet ajattelee paljon enemmän alapäällään kuin päällään ja that's it. Naiset taas ovat monesti enemmän tunteellisia höperöitä kuin jotain nymfoja, mutta onhan meilläkin tarpeemme herranjestas sentään!
(Älkää ottako mun vertauskuvia niin tosissaan. Älkääkä muutenkaan tätä tekstiä.)



Monen, nimeltä mainitsemattomien ystävieni mielestä tuntuu jotenkin väärältä "antaa itsensä" heti jollekkin jätkälle siinä vaiheessa kun on vasta "jotain juttua" tai jompikumpi on kiinnostunut toisesta tai molemmat toisistaan. Mä taas ajattelen niin että tytötkin voi vaan "ottaa" mitä haluaa tai sillä hetkellä "tarvitsee" eikä se tarkota mitään alentumista tai "itsensä antamista" kenellekkään. (Women think way too much...)


Aina ajatellaan et jätkät voi leikkiä muijilla miten päin haluaa, mutta totuus on että muijat voi tehdä ihan samaa! Girls can do what guys do too! Eikä se edes vältämättä oo mitään tunteilla leikkimistä vaan esim. läheisyyden hakua, halua ja sen saamista (niin ja siis huom. eri asia jos ei halua tai jos etsii seksiä vakavempaa). Se on jokaisen oma päätös mitä sen jälkeen tekee kyseisen henkilön kanssa. Jatkaako sitten alkanutta juttua, jättääkö siihen vai katsoo sitten päivä kerrallaan mitä tapahtuu... Siinä ei ole mitään väärää mun mielestä!

Tytöt leimataan helposti tälläsen perusteella huoriksi, lutkiksi, huomionkipeiksi ämmiksi tms, mikä on mun mielestä samalla surullista että naurettavaa :D Mitä ne jätkät sit on?? Ja miksei muka tytöillä ole oikeutta seksuaalisiin haluihin??
Tietenkin eri asia että pitääkö seksielämästään matalaa profiilia vai mainostaako touhujaan koko maailmalle.

En sitten tiedä onks tämmönen ajattelutapa ihan out of the question kaikille nuorille naisille tai oonko mä sitten ollut entisessä elämässä mies vai mitä :D Mutta tää on vaan mun näkemys asiasta ja mun mielestä on ihan fine nähdä asiat tälläkin tavalla. Tää ei oo mikään feministipurkaus... Just a simple thought about women being able to have fun tha same way men do! :)

Ei kommentteja: