perjantai 1. huhtikuuta 2011

Shop until you drop!

Liksa tuli ja meni. No ei sentään, mut tätä menoo ei kauan kestä. Oon tosi huono säästämään ja oon pro tuhlaamaan mun rahoja etenkin niin että oon vaikka kuun viimeiset 10 päivää ellei kaksi viikkoakin ilman rahaa.

Mulla ja Lauralla on ollut kunnon "kuumotus"-viikko. Se tarkottaa, että me stressataan tietyistä asioista. Joten päätettiin ottaa iltavapaata, oltiin chillisti ja mentiin stadiin shoppailemaan mun treenien jälkeen. 


Todettiin metrossa: "Onpas hassua ettei olla menossa ulos vaikka meillä on meikkiä naamassa ja tukkakin vähän laitettu". Niimpä. Yleensä me ei edes ehditä näkemään viikolla kun mä oon yleensä aina jossain ja Laurakin on aina töissä. Mutta sen takia eilinen olikin tosi piristävä päivä.



Käytiin eka Gina Tricotissa mut siellä meni molemmilla hermot ku kaikki oli niin lame. Mentiin sit käymään Forumin H&M:ssä ja bongattiin sieltä takit! Ollaan vielä niin daijuja et ostettiin samanlaiset :D Vaikka Laura löys sen ensin ni mun oli vaan pakko ostaa se kans koska se oli 50% alennuksessa 20€ ja olin kattonu sitä aikasemmin ja se on iha sika siisti takki! Naureskeltiin että kuinka hönöjä ollaan ku viel oikeesti ostettiin ne. Moikattiin vielä Alibabaakin joka sattu olemaan töissä sillon. Tässä tää löydös... 

I had done a little shopping already on the day before... Kävin nimittäin Warehousessa ja bongasin pari mekkoo. Mulla ei oo ikinä ollut tän mallisia ja ilmeisesti ne on ihan kivat mun päällä. Toi korostaa kivasti muotoja, ehkä joitain vähän liikaakin, mutta ei maksanut kun 15€/kpl. Ostin pinkin ja tumman sinisen :)


Käytiin vielä Kaarnassa illan päätteeksi. "Ei olla käyty piiiiitkäään aikaan." Ei oikeesti oltukaan.

 En oikeen tiedä mitä tästä viikonlopusta tulee... HEMO KUUMOTUS. Huoh. Mut hei, pitäkää te hyvä viikonloppu! ;) Täs on mun fiilistely biisi ahhhhh <3


Kääk! Meinasin unohtaa. En oo maininnut Cristalista enkä NikoLa:sta pitkään aikaan mitään. Tässä tulis nyt linkkiä!!

Kaikki varmasti tietää Neloselta tulevan Miljonääriäidit-ohjelman, joka on muuten ehkä the lamest ever! Poitsut ovat tehneet siitä parodian Sossuäidit, joka ylsi suureen suosioon! Sossuäidit-jaksoja voi katsella täällä MsJennyWoo Youtube-kanavalla. Mutta mitä parasta.. Ilta-Sanomat ovat palkanneet Cristalin ja Nikolan tekemään ihan omaa sketsiohjelmaa: ToosaTV on auki! 
Ne, jotka kysyy että missä kohdassa pitää nauraa, jättäkää kommentoimatta kokonaan :D

Tässä myös City lehteen kirjoitettu juttu Niko La:sta, lukaiskaa ihmeessä :)
Niko-Pekka Mäkinen jäi kerran poliisien pysäyttämäksi täydessä tällingissä. 



2 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Moikka! Kiva kun kävit kommentoimassa!! Hieno blogi sulla ja ihanan pirteä! Tosi kivoja ostoksia oot tehnyt! Kyllä hyvien kavereiden kanssa voi vähän samistella;), mekin ostettiin just kaverin kanssa samanlaiset "kaveriarskat": D!

Tervetuloa vierailemaan toistekin ja vaikka liittymään lukijaksi;)!

Xoxo

Dashanti kirjoitti...

Kiitos kommentistasi :))!!
Ja samat sanat ;DD!