tiistai 19. huhtikuuta 2011

SM-kisatulokset!!

DING DING DING! HULLUT KISAT!!!! Tuloksia: Duolla 24. (53 parista), Pienryhmällä päästiin semifinaaleihin ja sijotuttiin 8. (32 ryhmästä), Muodostelmaryhmällä päästiin finaaliin saakka ja sijotuttiin 6. (18 ryhmästä) ja mun soolotyttö Amira Najah voitti pronssia tyttöjen soolossa (mun koreolla)!!!! SHÄBÄYM!!!!! Kiitos kaikille ihanille jotka tuli kattoo ja tsemppaa ♥ BOOMSHAKALAKA!

 

Mulla on niin hyvä fiilis noist kisoista! Duo vähän harmitti siinä mielessä, että 23 otettiin seuraavalle kierrokselle ja oltiin niinkun just siinä rajalla. Mutta vaikka ei päästy niin meillä oli hauskaa, kuten aina! Oon niin ylpee meidän ryhmistä!!!!! Taso oli kova tänä vuonna mun mielestä kaikissa noissa sarjoissa ! Amiran suoritus oli ihan tajuton! Siis tyttö on 11 vuotias, ensimmäistä kertaa kisoissa, soolossa vielä ja se menee ja voittaa pronssia vaan parin kuukauden treenaamisella mun valmentamana !!! :')

Perjantaina kyhättiin Lauran kanssa hiustenpidennyksiä mulle kisoja varten Johnnyn luona. Minä, joka vihaan askartelua ym. istun siinä yksiön lattialla varmaan maailman ohuimman neulan ja langan kanssa ja ompelen niitä clipsejä ja pidennyksiä siinä niin. Lauraki vaa nauro mulle, vaikka hermo meni :D Onneks saatiin ne loppujen lopuks tehtyä. Sit nukkumaan!

Keiden kanssa mä oikeen aikani vietän...
 

Lauantaina herättiin Johnnyn kanssa 5 aamulla, pakattiin kamat ja mentiin piritorille venaamaan kyytiä :D Siitä meidän pitkä päivä sitten alkoi. Kisapaikalle saapuessa olin jo ihan hermona. Eerika ja Heikki kevensi tunnelmaa :D



Näytän aina tältä aamu 7

 Ekaks oli minuutin lavaharjotukset, sit sainkin jo mennä valmistautumaan duoon. Tässä siis alkukarsinta veto (pahoittelen kameran heilumista ja kiroan ne ihmiset jotka ei ymmärrä että kesken esityksen ei voi vaan hillua siellä katsomossa!)









can't touch this tiidididii

Noh, duo vetojen jälkeen saatiin vähän ajan päästä tietää ettei päästy seuraavalle rundille joten aloin valmistautumaan pienryhmää varten. Tajuttiin vasta kisojen jälkeen ettei otettu yhtäkään yhteiskuvaa. Silti, tässä meidän alkukarsinta ja semifinaali veto! I ♥ True ColorZ!




Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä vetona oli katutanssimuodostelma. Ryhmämme nini on Way Underground ja koreografeina toimivat Heikki Hautajoki ja Eerika Moilanen. Suoritus oli mahtava siihen nähden että ryhmästämme suurin osa eivät ole koskaan kisanneet aikaisemmin ja siis joo, wau!!





Tässä vielä Amiran finaaliveto!!





Kisafiilistelyä!!

  

Jänskätti ennen lavalle menoa :)

Finaalituloksia odotellessa







Pokaali kotiin!!


Lauantaina lähdettiin vielä kaikki yhdessä pienryhmämme kanssa ulos juhlistamaan kisoja. Jade ei vaan päässyt mukaan kun se on vielä niin junnu :) Mentiin Motellettiin ja meno oli huikea :D! Siitä piti huolen mm. Luca (our personal bartender), Zuzu, Nopo, Ali, Hamza, Johnny ja Capsu!
Olin loppuillasta niin jurrissa että lähin kotia kohti yksin (mitä en yleensä ikinä tee) ja jossain kohtaa matkaa soitin Johnnylle koska en uskaltanut mennä yöbussiin yksin. Pelkäsin etten löydä himaan tai että nukahdan tai jotain. Onneks Jonkka tuli mun kaa. Nukahdettiin kyllä molemmat bussiin, mutta kivempi oli nukahtaa yhdessä kun yksin ja päästiin me kuitenkin kotiin asti :D

Illan asu oli aluks tällänen, mutta muuttui siten hyvin nopeesti illan aikana :D

 

 
 









Sunnuntaina heräsin aikasin ja treffasin Noran, Zuzun, Johnnyn, Hamzan ja Claudian ja mentiin yhdessä kattomaan kisojen toista osuutta. Vuorossa oli batllet ja showcaset. Oltiin kannustamassa Heikin showcasea ja ne voittikin sitten hopeeta! Battleissa oli ihan hullu meiniki, sitä ei voi edes sanoin kuvailla! Omasta mielestä 1 vs. 1 ja 2 vs. 2:ssa kulta ja hopee mitalistien olis pitäny vaihtaa paikkaa. En välillä ymmärrä tuomareita. Anyways! Lähdettiin kaikki sieltä Tiikeriin bilettämään, jossa tää hullu meininki jatku. Pienryhmän kanssa oltiin taas liikenteessä ja reivattiin koko sydämestä pilkkuun asti :D! Huhhuh mikä viikonloppu!

Yök miten darrasen näkösiäkin oltiin :D



Onneks otin tosiaan maanantain vapaaks töistä. Menin mun vanhojen luokkalaisten kaa kattoo leffan Red Riding Hood, joka oli muuten hyvä! Sitten törmäsin Aidaan ja Cindyyn siellä ja päätettiin mennä Kaarnaan yhille leffan jälkeen. Oli ihana viettää vapaapäivä kun väsytti koko viikonlopun edestä :) Mun päivän look oli tämmöne...



 

 
 Sain noi korvikset Larskilta synttärilahjaks enkä ollu vielä käyttäny niitä. Ihanat! Anteeks... tästä tuli ehkä pisin postaus ever :DD!

5 kommenttia:

Jade kirjoitti...

mä oon viel nii junnu :( :DDD mut hyvä et teil oli kivaa ♥ ja oon sulle kateelline yhest jutust............................................alkaa aalla.......

Dashanti kirjoitti...

Junioriiiiii :P ! hahah :D älä nyt suutu ja mustaks muuhun but I told you....... ;DDD <3

Anonyymi kirjoitti...

Ihana tää sun "pisin postaus ever"! Katon noita videoita uudestaan ja uudestaan. Oot ihan sika hyvä tanssii! :) Ps. satutko tietämään/arvaamaan mistä noi korvikset on peräisin?

Anonyymi kirjoitti...

Oho mikä lahjakkuuus tuo amira! Jos parin kuukauden treenillä tollasia tuloksia niin mitäs sitten pitemmällä ajalla!

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi1: Kiitos paljon ! Videot on katseltavaksi, senkus katsot vaan :)) Laura sattuu olemaan korukaupassa töissä joten veikkaisin että ne on Bijou Brigittestä ;))

Anonyymi2: Äläpä muuta sano! :)) Kiitos kommentistasi