torstai 7. huhtikuuta 2011

Unien tulkinta

Jos ette vielä tienneet niin mä omistan unikirjan. Oon ehkä vähän hassu kun uskon unien tulkintoihin aika paljon ja horoskooppeihin myös. Ostettiin nää kirjat Johnnyn kanssa viime kesänä ihan läpällä kun ne oli alennuksessa 10 € Suomalaisessa Kirjakaupassa ja ainakin mulle on ollu oikeesti hyötyy täst kirjasta. Jotkut kaveritkin soittelee tai lähettelee mulle viestejä että voitko kattoo mitä tää ja tää tarkottaa kun näin tällasta unta. Löytyyhän noita unien tulkintoja varmaan netistäkin.


Anyway... Oon nähnyt monesti unta siitä että ollaan kavereiden kanssa baarissa ja viimekin yönä näin sellasta unta. Jostain syystä mua jännitti/ahdisti hirveesti koko ajan ja sit yhtäkkii kaikki mun kaverit halus mut lavalle laulamaan. Ja mä en todellakaan osaa laulaa. Sitten huomasin että mun mahassa on haava ja että siitä vuotaa verta mun vaatteiden läpi. Sen jälkeen pyörryin ja heräsin unesta.

Yö: yökerhossa käyminen kielii, että olet ottanut elämäsi liian raskaasti ja kaipaat lomaa. SO TRUE!
Ahdistuneisuus: mikäli tunnet olosi ahdistuneeksi, tulet kohtaamaan hankaluuksia työasioissa. Nice...
Haava: vuotava haava kuvastaa, että sinulla on surua, avoin haava taas viestii, että joku loukkaa sinua sanoillaan.
Pyörtyä: haluaisit vetäytyä kaikesta vastuusta. Umm...so true!

Mun kohdalla nää pitää paikkaansa yllättävän paljon. Kisoihin on vielä reilu viikko. Pitää vaan ajatella että sen jälkeen helpottaa :)!

Ps. Jos joku teist haluu tietää omasta unestaan, laittakaa kommenttia niin Madame Tellervo vastaa xD

4 kommenttia:

Jade kirjoitti...

pliis tuo toi kirja perjantaina treeneihi!!!!! haluun kattoo! :D

Dashanti kirjoitti...

Sure, why not :D!!

Soheila kirjoitti...

mitä meinaa ku poika järsii mun kenkää metrossa, ja se kenkä on kokoajan mun jalassa. siis unessa :DD

Dashanti kirjoitti...

Jyrsiminen/järsiminen ei löytyny kirjasta mutta...

Pureminen: Jos uneksit, että sinua purraan, joku yrittää pahoittaa mielesi.
Poika: Naisen unessa poika kuvastaa ylpeilyä , toisen tulkinnan mukaan turvallisuutta.

Säki voit viel tutkiskella tätä kirjaa treeneissä ;D