torstai 26. toukokuuta 2011

Bambukännit


Huhhuh. Eilen oli hulvattoman hauskaa ja levotonta!
Menin töiden jälkeen pienryhmätreeneihin kisikselle ja sanon että kyllä ton porukan kanssa treenaaminen piristää aina kummasti. Treenien jälkeen päätettiin mennä sushi-buffettiin Tang Dynasty-nimiseen ravintolaan Kamppiin. Siitä Johnny on toitottanut jo ikuisuuksia niin aattelin kerrankin mennä mukaan ja kokeilla näitä kalliita herkkuja. (olen siis syönyt sushia monesti ennenkin, mutta J on vaan kehunut kyseistä paikkaa niin hyväksi)






Tota rankalaisjuttuu ei oikeen tajuttu Nopon kaa :D



Niinhän se ruoka olikin hyvää. Otettiin Nopon kanssa buffa johon kuului sekä sushi että kiinalainen ruoka. Hintaa tällä oli 14,90€, sinänsä ei yhtään paha kun saa syödä niin paljon kun haluaa ja vieläpä sushia kiinalaisen ruoan lisäksi. Tuonne pitää vaan mennä tyhjällä vatsalla. Suosittelen siis!





Olen huomannut, kuten varmasti monet kaveritkin minussa, että aina buffetissa syödessä (eli ylensyödessä) tulen helposti sellaseen "ruokahumalaan". Eilen olimme kaikki ehdottomasti "ruokahumalassa". Otin lautaselleni vaan kaikkea, mikä näytti hyvältä. Puraisin jotain bambunvarren näköistä juttua, joka sitten räjähti suussani melko tuliseksi pommiksi. Reaktioni ilmeisesti hauska näky, koska siitä se flippailu alkoi. Johnnykin sai sellasen naurukohtauksen että mua vähän pelotti jossain vaiheessa että saako se enää happea :D




Kun Johnny lähti töihin niin Nopo ja minä jäätiin jillailemaan. Sitten mentiin vielä Mbarin terassille ottamaan yhdet. Ne oli kuin olikin vaan yhdet - onneks.





Seiskan aikaan suunnattiin kotiin ja mä menin vielä moikkaamaan Lauraa töihin. Menin kotiin ajoissa ja olin suunnitellut että menisin tosi aikasin nukkumaan. Olin nimittäin ihan rättiväsynyt jo 20:30. Aika kuitenkin kuluis äitin kanssa rupatellessa ja telkkaria katsoessa ja pääsin taas nukkumaan ehkä joskus puolenyön jälkeen. Niin ja siis mä herään joka aamu 6lta. Tyhmä minä. Pitäis alkaa menee aikasemmin nukkumaan, niinku aikuisten oikeesti. Mutta eilen oli silti hurjan hauska päivä :D!


Ollaan muuten kaikki tosi innoissaan tulevasta viikonlopun laivareissusta! JJIIIAAA! Can't wait :))

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana biisi ja video Keriltä!! <3

Dashanti kirjoitti...

True dat!! =))