keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Dance Action Kevätnäytös 17.5.2011

It's done!!

Eerikan Green Light esityksestä v. 2008

Eerikan Just A Thought esityksestä v. 2009

Heikin Ring My Bells v. 2010

Tanssikausi on taas, jälleen kerran, ohi vähäks aikaa. Tossa oli vähän muistoja edellisten vuosien näytöksistä (ei läheskään kaikista mutta siis joo). Tää kausi oli aivan mahtava! Mun oppilaat on niin ihania ja oon ilonen että oon saanut heitä opettaa! Amira ja Sonja, mun alkeistytöt toi mulle suklaata, Claudialta sain kukan ja DA-Teamiltä leffalipun kauden päätöslahjaksi - thanks for that! Lahjat ei todellakaan ole ainoa syy miks mun oppilaat on ihania ;D Kaikissa on näkynyt kehitystä ja kasvua ja toivon että päästään syksyllä jatkamaan siitä mihin jäätiin nyt :) Mulla on hyvä kutina seuraavasta kaudesta! Ideoita pukkaa enemmän kun laki sallii :P


Tää kausi on myös ollut mahtava omienkin saavutusten kannalta. Pienryhmämme TrueColorZ:n kanssa sijoituimme Streetin SM-kisoissa 8., Muodostelmaryhmä Way Undergroundin kanssa 6. ja lasten soolossa Amira sijoittui pronssille mun valmentamana :) En vieläkään voi tajuta näitä.



Eilinen kevätnäytös meni hyvin ja tässä olis videoita siitä!

Mun alkeisryhmä - Ne-Yo ~ One in a million


Mun jatkoryhmä - Nicki Minaj ft. Drake ~ Moment 4 Life / Snoop Dogg ft. T-Pain ~ Boom



Pienryhmä TrueColorZ - Diddy Dirty Money ~ Strobe Lights


Heikin edistyneet ja jatkoryhmä - Ciara ~ I know / Keri Hilson ~ The Way You Love Me


Toivottavasti saan lisää kuvia käsiini pian! ;)


Mentiin vielä näytöksen jälkeen Humlegårdeniin istuskelemaan vähäks aikaa Zahran, Noran, Claudian, Hamzan, Tuulin, Johnnyn, Krisun, Verkun, Isabellan, Tinon, Tatun ja Sophian kaa. Sitten mentiin mäkkärin kautta kotiin. Siinä on truetanssijat taas in action :D No joo, univelkaakin on sen verran että kun tänä aamuna heräsin ja nousin pyörän päälle, se oli sellasta hoipertelua enemmän kun pyöräilyä.




Ostin muuten uudet korvikset, alennuksessa 4€ Bijou Brigittestä. Päheet afromuijat! :D



Mitä tykkäsitte tansseista :)?

2 kommenttia:

Double D's kirjoitti...

et tiiä paljo mua ärsyttää ku en päässy tuonne tulemaaaan :(((

Dashanti kirjoitti...

Voi himpskatti! Noh, ens kerralla tuut sitten :) ja onneks voit katella vähän videoita ;D