maanantai 9. toukokuuta 2011

Do The Washing Machine!

Do ME Vin Diesel. I'M SOLD!!!
Goddamn! Mikä viikonloppu. Oli ihan sika hauskaa! Perjantai alkoi siitä että menin kotiin odottelemaan postimiestä ja loppujen lopuks Dina & Dansku (aka. Double D's) tuli meille odottelemaan sitä ukkelia mun kanssa, että päästäis mahdollisimman nopeesti viikonlopun viettoon ;)
The mailman arrived ja mä sain vihdoinki loput Asos.comista tilaamani vaatteet. Niiden istuvuudesta ja sopivuudesta sitten myöhemmin lisää :)

Triple D's

Double D's

Dansku

Dina


Mun outfit of the evening oli toi Gina Tricotin niittimekko, jonka alla legginseinä toimiva Zebra-jumpsuit, päällä Uffista hommattu takki ja jaloissa eBaysta tilatut kengät, jotka eivät kyllä kaikissa kuvissa niin hyvin näy :)




Silmämeikin tein mun uudella Manly-paletilla.


Teen muuten aika usein tätä. Otan kuvia samaan aikaan ku puhun puhelimessa :D

Illan evästys...

Anyways... Lähdettiin meiltä sitten kohti Katan ja Lauran hoodeja eli Jakomäkeen, jossa järjestettiin Kekelle 18v-yllätyssynttärit! Kaikki oli ihan täpinöissä ja oli taas hauskaa :D



With the b-day boy!


Törmäsin mun vanhaan leirikaveriin Hennaan! :)

Kata & Keke
Noi on niiiiin söppänöitä yhdessä :) ai että...

Synttäreiden jälkeen mentiin Lauran ja Nean kaa käymään Tivolissa. Mutta ei tiedetty et siel oli jotkut technobileet. Maksettiin 9€ sisään ja Tivoli oli melkeen tyhjä. Oli ihan järkyttävää. Siellä oli vaan jotain hirvikolareita ihan aineissa yms. ni ei oikeen kiinnostanu olla siellä ja tuli sellanen ei enään ikinä tänne- olo.



Lauantaina menin käymään aamupäivällä Dinalla pyörällä ja mä oon kuulemma edelleen hauska näky pyörän päällä (mut noh, Dinan mielestä kaikki on hauskaa) :D Anyway lässytettiin jotain paskaa ja sit Dina pyyski mua sen, sen poikaystävän ja muitten meidän yhteisten kavereitten kanssa leffaan illalla kattoo Fast & Furious 5 - ja HELL YEAH mä olin menossa!! Piti vaan mennä ekaks kotiin laittautumaan ja vähän lepäilemään. Dasikin tuli pyörähtämään meillä terapiasessiolla ennen kuin lähdin ja oli kiva nähdä sitäkin muualla kun baarissa pitkästä aikaa :))
Noh, menin tosiaan takas Dinalle laittautumaan ja lähdettiin sitten yhtämatkaa sinne leffaan illalla.


 
 


Fast & Furious 5 on niin must see leffa jos ette oo nähny vielä! Oli ilmiselvää että kaikki meidän porukassa olleet naikkoset (minä, Dina, Zahra ja Krisu) käytiin ainaki ihan kuumana ja meitsi ainaki Vin Dieseliin. Okei, no millon mä en kävis siihen kuumana, mut siis shiiiiiiieeet. TÄÄ LEFFA OLI TYKKI!!







Leffan jälkeen olin ihan liekeissä ja Laura soittiki mulle just sopivasti että vois lähtee ulos tänään. Me päädyttiin menemään taas Tivoliin. Perusteluna se, että siellä ei ollu enää mitään technobileitä :D Meillä oli ihan sika hauskaa! Lauantaina siellä soi kunnon musiikki, R'nB, reggaeton ja dance! Eikä mitään eeppistä reivishittii. Ei ehditty ottamaan kuvia kun oli niin hauskaa !! Yritin epätoivosesti ottaa jotain videon tynkää Tivolissa, ei varmaan näy mitään mutta oli kova meno :D!


Tivolin jälkeen meinattiin kuolla nauruun Lauran kanssa ku katottiin tätä meininkiä steissillä :D
Check out his moves !

Aa, otin mä kuvia Tivolin vessasta. Siellä oli tulva.


Bussi jonosta -.-
(Siinä vaiheessa tuli lukijan kommentti mieleen)

Istumapaikkoja oli vaikka muille jakaa


Päädyttiin Lauran kanssa Jakiksen Pääty Pubiin klo 5 aamulla. Ei se ollu auki...




Sunnuntaina nukuin Lauralla pitkään. En saanut millään silmiä auki. Mutta, koska oli äitienpäivä mun oli pakko nousta siinä 14:30 ja lähteä kotiin :D Ärrän kautta pari suklaalevyä mukaan ja kotiin onnittelemaan mammaa. Illalla lähdin vielä pyöräilemään...


Kuka urpo oikeesti ottaa videoo pyöräillessään. Minä! :D Ohikulkijoita hymyilytti varmaan :D Btw sori ku nää on aina vinossa. Puhelimella kuvattuja, enkä saa niitä käännettyä :((

Pyöräilin Vuokista Hertsikaan, sieltä Kulikseen ja moikkasin siis Verkkua, Peteä, Teemua ja Claudiaa. Claudia oli niin kiltti ja toi mulle safkaa että jaksan pyöräillä takas päin :D!



Kooma...



Kuliksesta pyöräilin vielä Puotilaan, hyppäsin Dinan kanssa samaan metroon ja menin hengailee sen luokse vähäks aikaa. Myöhemmin pyöräilin siitä Rastilasta vielä kotiin.


Päätettiin eilen Johnnyn ja Lauran kanssa että me varataan matka ulkomaille!! Yritetään päästä lähtemään kesäkuun toisella viikolla ja halvin lentovaihtoehto hyväksytään. Itse tykkään ottaa pakettimatkoja, mutta katotaan mihin vaihtoehtoon me päädytään. Noitten kahden kanssa suostun tekemään melkein mitä vaan :D!!  Ihanaa päästä pois täältä ja toivottavasti meidän suunnitelmat natsaa!! :))

Mun tän päivän/tän aamun look on seuraavanlainen mun uuden Asos-paidan kanssa, joka ei tässä kuvassa kovin paljoa näy, mutta tykkään siitä ku se on löysä! Tänä aamuna jaksoin jopa tehdä itselleni meikkipohjan :D


Lopuksi vielä mun ja Double D'sien viikonlopun fiilistelybiisi!!



2 kommenttia:

Double D's kirjoitti...

niinniin kivat kuvat oot laittanut kulta... onse kiva juttu jooo... :D <3

Dashanti kirjoitti...

hahaha :D mun mielestä noi ON kivoja kuvia :D! <3