perjantai 27. toukokuuta 2011

Here we go!

Levottomuus jatkuuu.........!!!!! Mua naurattaa tää niin paljon :D!!

Kuunnelkaa noit välikommentteja
I love Andy Samberg btw :D

Tosta tuli mieleen, haluaisin nähdä myös Pirates Of The Caribbean 4. Jotenkin kuitenkin tuntuu ettei se oo yhtä hyvä kuin esim. 1 ja 2. Kolmonenkin oli jo vähä blaah...


Anyway! Tänään mennään katsomaan Kauhea Kankkunen 2 ja jee mulla on ilmainen leffalippu :)) Näytös alkaa onneks vasta 21:15 joten ajattelin mennä töiden jälkeen kotiin nukkumaan päikkärit. Mun pitäis myös käydä jossain askartelupaskartelukaupassa ostamassa joku 300 kpl niittejä. Hmm.. Dodi ehdotti mulle että menisin Nappitaloon. Voisin toki pyörähtää siellä ennen mun päikkäreitä.
Onks teillä muita ehdotuksia, mistä löytäisin niittejä? Etsin siis vaatteisiin kiinnitettäviä, koska mulla on yks mekko josta on tippunu melkein kaikki ja haluisin vielä käyttää sitä.

Huomenna pitää herätä aikasin. Meidän pitää olla Siljan terminaalissa klo 11:45, sillon alkaa kenraalit. Botski lähtee joskus iltapäivällä. Nyt alko vähän jänskättää. I mean helloooouu, ei me olla ennen esiinnytty laivalla!
Ihanaa mennä sinne pienryhmä porukalla, kaiken treenin ja stressin jälkeen voi ottaa ihan iisisti! I have a feeling it's gonna be so much funnnnn!!

Meidän pienryhmätakit on ostettu H&Mstä miesten osastolta SM-kisoja varten ja ne oli sillon alennuksessa 9,95€. Ostettiin ite hopeeta teippiä ja tehtiin noi kuviot takkien taakse yms.

@ Kisis

Once upon a time in a subway...


Lasipalatsin terdellä

En oo päässy pyöräilee niin paljoo viime ja tällä viikolla, mutta tässä ne vähäisetkin kilometrit laskuriin:

Vko 18: 48,5 km
Vko 19: 74,2 km
Vko 20: 21,6 km
Vko 21: 43,6 km (tähän mennessä)
Yhteensä: 187,9 km

Mä jätän teidät nyt rauhaan muutamaks päiväks ja toivotan teille oikein hyvää viikonloppua!!! =))

3 kommenttia:

Dodi S.F. kirjoitti...

kerro löysitko niit niittei :) sit

Sofia kirjoitti...

Niittei voi ehkä löytää CyberShopista tai Tetuanista, tai koita vaikka googlettaa et mistä niitä vois ostaa :D ehkä joku Sinooperi tms askarteluliike?

Dashanti kirjoitti...

Enpäs kerennyt perjantaina sittenkään sinne niittiostoksille, mutta kiitos vinkeistä, käyn kaikki läpi kun ehdin ja pystyn ;DD!!