tiistai 24. toukokuuta 2011

Huipulla


Eilen kuulemma satoi vettä ja ukkosti? Onneks ei sillon kun lähin pyöräilemään töistä salille. Salin jälkeen menin Sports Academyyn moikkaamaan Johnnya ja Verkkukin tuli käymään myöhemmin. Henkilökunta varmaan luulee että musta on tulossa joku kantis sielä..

Keksittiin Johnnyn kanssa mulle joku ihme juoma johon tuli kahvia, kermaa, kaakaojauhetta, jäitä ja Bailey'sii. Mmmm!

Anyway, sitten kävin Sokoksessa ostamassa itselleni ylioppilaslakin! Mullahan kuuluis olla semmonen yo-merkonomilakki mutta en halunnut tilata sitä koska se on oikeesti ruma harmaine tupsuineen, saan paperit joissa todistetaan että olen opiskellut enemmän ja se riittää mulle. Ainiin, mua pyydettiin pitämään koulun ylioppilasjuhlassa (Töölön yhteiskoulun aikuislukiossa) puhe! KÄÄÄK.


Pyöräilin vielä stadista Siilitielle ja sitten menin metrolla Vuosaareen koska Nea odotteli mua jo. Jätin tsygän Neukkiksen varastoon ja lähdettiin kävelemään Vuosaaren satamaa kohti. Meidän kävelylenkki ulottui Vuosaaren huipulle asti ja kestikin joku pari tuntia, eikä ollu varmaan yhtäkään hiljasta hetkeä. Ihan niinkun mun seurassa jotain hiljasia hetkiä edes olis.. :D



Ylhäältä puut näytti ihan pikku kepeiltä.

Okei, Vuosaaren sataman kauniit betonihelvetin maisemat. Not so nice..

But this... is niiiicee :)

Bongailtiin erilaisia maamerkkejä. Tai noh, Fazer. Ja sit todettiin et Jakis on siinä vieressä.


Neppari



Kun päästiin vihdoin takas Nean rapulle, otin pyörän alle ja raahasin itseni kotiin. Hyvä etten melkein nukahtanut pyörän päälle kun väsytti niin paljon. Tuntuikin siltä että on ollut ihan huipulla! :D

Yks huippujuttu vielä: ihanaa että teitä lukijoita on jo 14! Määrällisesti ei edes niin väliä, oon vaan ilonen että tiedän että joku tätä lukee ja must on ihanaa saada teiltä kommentteja! Se tunne, että puhun seinille on pikkuhiljaa hälvennyt :D! Jee ootte kivoja, kiitos ja jatkakaa samaan malliin ;)!! ♥♥

Psst! Kaikki facebook-junkiet tai muuten vaan -käyttäjät, käykääs tykkäämässä tästä: Alex Silva (Musician/Band)

Ei kommentteja: