torstai 5. toukokuuta 2011

Impact

Hei taas muruset. Pommittelen teitä mun jaaritteluilla. Oon niin ylpee itsestäni koska eilen meinasin myöhästyy töistä, mutta pyöräilin Sörkästä töihin Vallilaan ni mä ehdin silleen suht sopivasti. Sitten töiden jälkeen pyöräilin treeneihin Pasilaan. Kolmen tunnin tanssimisen jälkeen pyöräilin Pasilasta Hertsikaan, josta hyppäsin metroon ku tuntu että reidet oli ihan juntturassa. Silti jäin vielä Rastilassa pois ja pyöräilin kotiin. Ainakin tuli liikuttua.

Tanssitunneista sen verran että Eerikan tunti oli aika semmonen "tunteet pinnassa"-tunti. Pystyn aika hyvin silti hallitsemaan tunteita etenkin kun on ihmisiä ympärillä joille en niitä halua näyttää, mutta Adelen Someone Like You kosketti mua ja varmasti muitakin eilisessä koreografiassa.


Viimeks kun tehtiin koreoo, jossa pitää antaa itsensä heittäytyä niin tanssittiin Alicia Keysin Like The Sea, joka on mun mielestä kans ihana biisi jaa Eerika teki siihen ihanan koreon. Molemmat näistä on seuraavaks latauslistalla.


Tänään pitäis mennä salille, nähdä Lauraa ja yrittää hankkii liput FloRidan keikalle Circukseen. Btw, mun kaks sekoilukaveria Dina ja Dansku aloittivat blogin eilen.
Käykääs katsastamassa: We may not have it all together, but together we have it all ! :))

Vielä yks henkilö joka inspaa mua tänään. Ms. Keri Hilson :) Katsokaa myös Q&A osio. Tää liittyy ehkä hieman mun aikaisempaan Sex Talk-postaukseen.


"I don't do music to paint myself perfect.
I do music that empowers women to be themselves against all odds."

Mikä on vaikuttanut teihin tai koskettanut teitä viimeaikoina?  Hyvää päivää kaikille.

Ei kommentteja: