tiistai 3. toukokuuta 2011

Mul on tsygä

Eilen oli kivaa. Joanna tuli käymään taas Suomessa Puolasta ja saatiin hengailla koko eilinen päivä. Se meni suurimmiks osin syödessä. Jo on raskaana ja syö siis kahden ihmisen edestä ja mä olin jonain myötäsyöppötukena. Ekaks käytiin kuitenkin Sportti Divarissa ostaa mulle käytetty pyörä! Mä oon päättäny ajat sitte että haluun pyörän täks kesäks ja mahd halvalla. Mua ei mitkään merkit, vaihteet ja ominaisuudet kiinnosta, koska en aio tehä mitään pyöräretkiä metsään tms. Halusin vaan semmosen basic mammapyörän joka saa mut paikasta A paikkaan B. Sellasen ostinkin.



Jo edustaa masunsa ja pyörän kanssa :)

Laadukas vaihteistoni

Toi makso 98€ + lukko&pumppu. Ihan hyvässä kunnossa se vaikuttaa olevan. Se on mulla tänään jo ensimmäistä kertaa käytössä. Mun täytyy tottua ajatukseen, etten voi kantaa hirveitä määriä tavaraa mukana kun oon pyörällä. Onneks treenikamat mahtu kuitenkin sopivasti ruostuneeseen takkarin koriin tänä aamuna.
Yks tuttu sano että olisin saanut varmaan 120€:llä uuden mammapyörän ja työkaveri sano että tosi hyvään hintaan sain ellei se oo joku ihan romu.. En tiedä noista mitään.. ?

Ostin Sportti Divarista viime kesänä rullikset (5-pyöräset melkeen käyttämättömät) hintaan 37€. Se oli sika hyvä löytö! En vaan osaa rullistella :D Tänä kesänä aiotaan hankkia Dinalle rullikset ja aiotaan harjotella jossain ei niin julkisella paikalla niillä menemistä. Odotan innolla että mitäköhän siitäkin tulee kun kumpikin pelkää mennä alamäkeä. Menin eilen illalla siis vielä Dibyskälle hengailemaan ja yritettiin asentaa sille modeemia. Ohjeiden lukemisesta ja lopuksi asentamisestakaan ei tullut yhtään mitään :D


video


Ainii moi, mulla on hirvee tatska kuume..










2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot söpö ton pyöräs kaa ja toi video on aikas hauska heheh :D

Dashanti kirjoitti...

Kiitos :D!