perjantai 20. toukokuuta 2011

Musta tulee ylioppilas!!!

Like whaaaattt??!! Oon vieläkin aivan shokissa tästä asiasta. Olin nimittäin ihan varma että joudun menee syksyllä kirjottaa uudestaan ruotsin ja yhteiskuntaopin. Soitin eilen koulun kansliaan ja sieltä kerrottiin että "joo, kyllä nää ihan läpi on". Molemmista tulee A:t (RU 123p ja YH 14p), mutta mä oon oikeesti vaan onnellinen että kaikki tää on nyt ohi! Oon 19 v. ja mulla on kaks koulutusta!


Menin eilen salitreenin jälkeen Johnnyn töihin palkitsemaan itseni sillä Sports Academyn Klassikko Burgerilla, joka oli muuten ihan sairaan hyvää!




Menin illalla vielä käymään Dinalla. Se on ollu viikon kipeenä, jossain angiina-räkätaudissa ja se sano ettei se oo nauranu viikkoon. Nyt ei voinu olla nauramatta kun seura (eli minä) oli niin laadukasta et oksat pois!!
Juonipaljastuksia: joku haluis ehkä tehä oman blogin, kuinka jännää!! :D


Viikonloppuna olis tiedossa hyvän sään nauttimista, puistossa istuskelua/picniköintiä, mahdollista hiusten värjäilyä ja Jenny Woon järjestämät GAYLAKISAT (johon voi muuten vielä osallistua, kaikki sinne vaan!).
Kyseessä on hyväntekeväisyystapahtuma, jonka kaikki tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä Mannerheimin Lastensuojeluliiton Auta meitä vastaamaan -kampanjalle.

2 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Congrats, girl! Mustaki tulee, ACCCME-papereilla ja ai vitsi fiilis on kyl mahtava :) we did it!

Dashanti kirjoitti...

Yeeaaahh babe!!