tiistai 31. toukokuuta 2011

Olo on mitä jäätävin.

Moi. Mulla on ihan hirvee olo.
Tultiin eilen aamulla takas Helsinkiin ja ampaisin suorinta tietä kotiin sammumaan.... Illalla nousin ja lähdin Samiralle laitattamaan uudet letit. Silmät puoliksi auki ja puoliksi kiinni, katottiin 16 and pregnant, American Idols ja Desperate Housewives ja väsättiin samalla lettejä. Kiristävät letit ei yhtään auta mun oloa, mutta oon ilonen että saan ne taas päähäni :)

Tänään on tiistai, maailma keinuu, päässä pyörii, ruokahalu asteella 0-10 on 1, juomahalu asteella 0-10 on -100 ja siitä samaisesta syystä kammoksuttaa tuleva lauantai (ylppärijuhlat). Meidän laivareissu oli villein ja paras, mutta sen takia en tiedä kykenenkö bilettämään tulevana viikonlopuna. Meillä oli varmaan viisi eri kameraa mukana ja pelkästään mun kamerassa on reilu 200 kuvaa, joten julkaisen parhaimpia otoksia sitten kun saan kaikki käsiini. Linkkaan myös tanssivideot sitten.

Toivottavasti huomiseen mennessä olen oma pirteä ja hullu itseni...
For now, I'm out.

Ei kommentteja: