perjantai 6. toukokuuta 2011

Super Bass

Boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Yeah that's that super bass
Hot stuff!

Tää viikko on ollut jotenkin pitkä! Mut ihanaa tänään on perjantai..
Eilen olin taas niin ahkera! Pyöräilin töihin Sörkästä ja töiden jälkeen Vallilasta stadiin moikkaa Dinaa ja Danskuu. Söin myös ahkerasti yhen Arnold'sin Spinnyn taas, mutta sitten pyöräilin Ruoholahteen Mayor'siin salille. Treenaamisen jälkeen hyppäsin taas satulan päälle ja pyöräilin Ruoholahdesta Hertsikaan. Kävin Dinalla kokkailemassa ja jatkoin matkaani Rastilasta Vuokkiin.

Mä laskin mun tän viikon pyöräilykilometrit. Ostin ton vempeleen maanantaina joten alotin vasta tiistaina. Mutta tähän mennessä oon pyöräillyt 48,5 km. Like whaaat? Siistii...! :D
Kilometrit jakautuivat seuraavasti (ne keitä kiinnostaa):

Ti:
Sörnäinen - Vallila 2.1 km
Vallila - Pasila 2.3 km
Pasila - Herttoniemi 7.8 km
Rastila - Vuosaari 1.8 km

Ke:
Sörnäinen - Vallila 2.1 km
Vallila - Pasila 2.3 km
Pasila - Herttoniemi 7.8 km
Rastila - Vuosaari 1.8 km

To:
Sörnäinen - Vallila 2.1 km
Vallila - Kamppi 5.1 km
Kamppi - Ruoholahti 2.0 km
Ruoholahti - Herttoniemi 9.5 km
Rastila - Vuosaari 1.8 km

Oltiin Joannan kanssa sillon maanantaina vähän window-shoppaamassa. Testailtiin kaikkia ihmeretkuja. Mä jopa ostinki pari ihmeretkua vaikka näytinkin ihan eläintarhasta karanneelta :D Toi Zebra-jumpsuit on haalari niinkuin näkyy, ja sen pitäis varmaan olla löysä ja kaikkee, mutta mä ostin sen legginssikäyttöön. Näätte sitten seuraavassa postauksessa millä tavalla se toimii. (todettiin Jo'n kaa että jumpsuitit are not made for ms. fatty fatty's)


Keksin tänä aamuna vahingossa taas uuden meikki-idean. Olin laittamassa Sleek Make Upin Chaos-paletista tota turkoosia (alimmalta riviltä kolmas vasemmalta) ja sit päätin ottaa pois kun siinä oli liikaa meikkiä duuniin. Pyyhin luomiani meikinpoistopyyhkeellä, samalla keksin Dirty Petrolin. Eli jos joskus tartttee ns. likaisen näköstä lookia, vaikka johonkin teemabileisiin who knows.. Niin voi kokeilla tätä :D


Tänään illalla olis tiedossa yhet yllätyssynttärit!! En kyllä välttämättä haluis mennä baariin tänään ollenkaan, olis kiva pitää vaan sellaset peruskotibileet. Katotaan mitä tapahtuu. Mulla on muutenkin viikonlopun suunnitelmat ihan auki. Sen verran tiedän että pyykätä taas pitäis :D




Viikonloppuja kaikille!

2 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Vitsi, toivon niin et sais oman pyörän kuntoon mahd nopeesti, niin pääsis kans pyöräilee. Viime kesä meni ihanasti pyörien päällä, ympäri vuorokauden semmonen fiilis et kaikki on mahdollista, ei tarvii miettii ainootakaan bussia tai ratikkaa. Pyörällä baariin ja takas, välttää bussijonot!

Mulla on taas niin baarifiilis, ettei mitään järkee! Pakko löytää joku kaveri mun kaa lähtee ulos tänään!

Dashanti kirjoitti...

You go girl! Kiitos kommentistasi! :) Joo mulla tulee pyöräilystä semmonen ihana vapauttava fiilis. Kuuntelen vaan musaa ja annan mennä! Plussaa on vaan että kunto kasvaa ja reisilihakset paukkuu!! :)) Baarista en itse uskaltais lähtee tsygällä koska siinä vois käydä huonosti :D heh!