keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Tänää keikkailee!

Huomenta kaikille. Oon ihan superväsynyt. Silti olen menossa tänään töiden jälkeen Eerikan tunnille, sen jälkeen olis vuorossa Dance Actionin opettajien kokous, josta lähden suoraan keskustaan, treffaan Dinan ja Danskun ja mennään Flo Ridan keikalle Circukseen! :) Alunperin mun piti mennä keikalle Larskin kaa, mutta se on bailannu ittensä tilapäiseen konkkaan, mun kanssa, joten se ei voi nyt tulla.


Oon tosiaan nähnyt kyseisen räppärin jo kerran livenä, siitä keikasta en maksanut muistaakseni mitään, niin ajattelin että nyt ei oo pahanhintaset liput muutenkaan (29€) niin voisin jopa mennäkin. Dinan anelu ehkä vähän vaikutti asiaan myös.


Keikka infoo! (Ps. vielä saa lippuja!)

FLO RIDA (USA) live on stage

The Circus, 11.5.2011
Ovet 18-23, showtime 20
Keikkka on ikärajaton
...(tilaisuudessa on erillinen K18 anniskelualue)

Liput ennakkoon vain 28€, toimi nopeasti.
Lippupalvelu & Tiketti

support:

UNIIKKI live
MIKAEL GABRIEL live
MAX C (US/FI) live

KEVIN T live
TRIPPLE2 live

DJ't:

Taste
Mista S
Slim Kim

Street dance showcase:
YAZU (Talent) + guests

All age concert
(+18 area with a-licenced bars)

Presale:
Tiketti & Lippupalvelu
www.tiketti.fi
www.lippupalvelu.fi

Price only 28€ + all bf's

* * * * * * * * * *

Official Flo Rida afterparty @ Velvet 22-04, Mannerheimintie 6

with special surprise guest
+Mikael Gabriel live
+Tripple 2
+Mista S
+Dj Taste

* * * * * * * * * *

http://www.officialflo.com/

Club Can't Handle Me


Music from the Movie Step Up 2 'Low'



Turn Around (5, 4, 3, 2, 1)" Strictly limited age 18 and over
video

UÄÄÄÄÄ!! Mulle iski hirvee paniikki! Sain kuulla mun esimieheltä että on 'epätodennäköistä' että saataisiin mun työsuhde jatkumaan kesäkuun lopun jälkeen. Jippii! Mitäs mä nyt elämälläni teen! :////////

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Koita nyt pitää hauskaa siellä keikalla ja unohda työjutut hetkeks.. You'll find something :)!!

Dashanti kirjoitti...

Kiitos.. Yritetään :)