tiistai 10. toukokuuta 2011

Yum yum

Eilen lähin töiden jälkeen pyörällä Vallilasta Ruoholahteen salille Mayor'siin. Mulla on semmonen toivonkipinä että mun Ninja-kausi alkais taas ja kävisin salilla ihan hulluna. Viime kesä oli semmoinen ja tuottihan se tuloksiakin. Olis kiva olla vähintään samassa kunnossa kun silloin.
Puntin jälkeen hyppäsin taas pyörän päälle ja ajelin Sports Academyyn moikkaamaan Johnnya töihin. Johnny vaati että mä maistaisin uutta Olvi Mojito-lonkeroa ja niin mä sitten tein.

Oli oikein maukas!


S-etukortin kanssa toi maksaa 4,20€.
(siis ei Johnny vaan toi Olvi)

"Can I take your order?"
 ;)

Ysin aikaan aloin pyöräilemään kotia kohti. Ruoholahdesta Puotilaan on aika hyvin noin salitreenin päätteeks eikä edes kestänyt kauan. Siitä menin laiskana metrolla yhden pysäkin välin Rastilaan piristämään yksinäisiä koti-iltoja viettävää Dinaa (mä oon sen virike) :D Poltettiin terveellisesti varmaan 8 tupakkaa tunnissa, juoruttiin ja puhuttiin seksistä. Kello alkoi olemaan jo niin paljon että mun oli sitten aika lähteä kotiin nukkumaan. Kyllä uni tuli nopeesti pitkän päivän jälkeen :)

Mun outfit of the day:

 
Tässä vielä nää mun eBay TUK-kengät lähempää kuvattuna :)


Song of the day...

5 kommenttia:

Double D's kirjoitti...

Ihanaa kulta ku mut mainitaan näissä sun postauksissa aina ! :D <3

Dashanti kirjoitti...

Kiitos samat sanat ;D! <3 hahah

Heli kirjoitti...

Paljon toi sali maksaa, missä käyt? Ois kiva käydä jossain, mut tällä hetkellä ei oo varaa maksaa mitään miljoonia...

Dashanti kirjoitti...

Mayor'sin kuukausikortti on 45€ opiskelijoille (normaalisti se ois kai 60€), mutta sillähän saa käydä niin paljon kuin haluaa. En tiedä mistä päin etsiskelet salia, mutta Myllypuron Liikuntamyllyssä kuukausikortti on varmaan jotain 15€ luokkaa, kuten myös Töölön Kisahallin Töölö Gymillä :))

Heli kirjoitti...

Ohhh, kiitos ihanasta kompaktista tietopaketista :) Asun Sörkässä, niin periaattessa kaikki käy kun on kulkuvälineet ihan vieressä :D Tosta Myllypurosta on tosi monet mulle puhunutkin, mutten haluu sinne ku kaikki futari kaveripojat käy siellä. En haluu vahingossakaan törmätä niihin!