perjantai 24. kesäkuuta 2011

Barcelona part III

Keskiviikkona herättiin vähän selvemmissä merkeissä kun edellisenä aamuna ja mentiin aamupalalle jopa ihan ihmisen näkösinä. Lähdettiin aamupalalta suoraan rantsuun.

Ainii joo yks juttu tähän väliin. Johnny sano mulle metrossa: "Arvaa mitä oon tässä pari päivää miettiny?"
-Noh kerro..
"Et mitä jos toi sun biksun yläosan olkain vaan ratkeis tai napsahtais auki ja sul roikkuis yks tissi sun mekon ulkopuolella" (mun olkain on siis ihan ratkeamispisteessä)
-Jep jep!! Okei Johnny :D
Ja arvatkaa mitä! Parin metropysäkin päästä mun toinen olkain napsahti sillei auki!! :D Johnny ihavvarmaa oli sen kaa jotain tuijotuskisaa ja se hävis :((

Olin ihan ihmeissäni miten nopeesti opittiin kulkemaan tuolla. Siis Barcelonan metrokartasto näyttää todella sekavalta, mutta se oli loppujen lopuks mun mielestä tosi selkeä!


Rantsuasuna toimi mun uus, edellisenä päivänä ostettu H&M:n mekko (9,95€). Huvittavaa kun teen aina itselleni lupauksia että en varmasti ala käyttämään sitä tätä ja tota - vaatteita jotka ovat tulossa muotiin - ja silti löydän niitä samaisia retkuja mun vaatekaapista. Mm. sanoin etten ikinä aio käyttää jotain maxikaapuja ja kolttuja, jotka on tänä kesänä muodissa ja nyt ostin sellaisen.


Rantailun jälkeen käytiin taas Marin kanssa evästämässä ennen itse ruokaa. Tällä kertaa KFC:ssä. Mmmm!! Parasta kanaa mitä löytyy :P Ne, jotka ei oo käyny Kentucky Fried Chickenissä - nyt äkkiä ulkomaille testailemaan! Monet on kyllä sitä mieltä että siitä joko tykkää tai ei - mä ainaki tykkään :D!




Tytöt superiloisina hyvästä kanasta!

Sen jälkeen mentiin Johnnyn kanssa hotellille freeshaantumaan. Marin piti lähteä töihin ja me mentiin vaihteeksi syömään. Metsästettiin Johnnyn kaa sellasta kiinalaista ruokapaikkaa kun Wok Dao. Ja OMG kun me se löydettiin.... ! Siellä on niin paljon kaikkee maan ja taivaan väliltä. Oli perus kinkkiruokaa, gourmet-kinkkiruokaa, raakaa kinkki-ruokaa jonka sai viedä suoraan kokille valmistettavaks ja huom. kyseessä on siis buffa! En oo varmaan koskaan syöny niin kulinaarii safkaa. Tää oli ihana kulttuurillinen masun täyttävä elämys, jonka ansiosta seottiin totaalisesti! :)


Ostin muuten ton raitapaidankin H&M:ltä 7€

Mut siis kattokaa tota safkaa



11€ and eat all you want. Juomisesta ne kyllä pulittaa mut c'est la vie!


Syötiin niin paljon mereneläviä meidän reissun aikana ja etenkin tuolla Wok Daossa. Rakastuin friteerattuihin baby squidseihin (ja mustekalaan jokaisessa muodossa), katkarapuihin (jokaisessa muodossa), sushipaloihin, tuoreisiin hedelmiin ja kinuskijädepalloihin. Osterit ei ihan uponnu. Niistä myöhemmin lisää xDD!




Armottoman ahmimisen jälkeen oli aika lähteä hotellille laittautumaan illan Bob Sinclarin keikkaa varten, johon oltiin ostettu Marilta liput. Easy money for her huh? ;) Jep jep. Ensinnäkin, kun etittiin tota raflaa, ei löydetty millään ja jouduttiin ottaa taksi. Kun lähdettiin, nähtiin että siinä on metro-asema edessä ja että päästän yhdellä vaihdolla suoraan meidän omalle pysäkille. Mentiin siis "hyttiin" ottamaan tirsat.
Meidän tirsat veny yli kahteen tuntiin! minkä jälkeen tuli aika helvetinmoinen kiire sinne keikalle! Voin sanoa rehellisesti näyttäneeni muumiolta sinne mennessäni. Oltiin niin täynnä siitä ruoasta, että väsytti ihan törkeesti + ruskettuneelle iholle vaalea meikkivoide korostaa dead man walking-lookia. Tungin ihan unisena, tyyliin silmät kiinni, vähän meikkiä naamaan. Sitten hypättiin taksiin ja mentiin.

Asua -.-

Noh, onneks ees J näytti hyvältä =)

Mun unelmasohvat! (siis väriltään)
Ainii, kerroinksmä että rakastan turkoosia yli kaiken?? :D




Vaikka olin ihan koomassa, mulla oli silti hauskaa. Jorailtiin vähän ja must oli kiva kuunnella ku Bobi soitti älyttömän hyvää musaa. Tässä vähän videoo..


 Otettiin parin tunnin päästä taksi hotellille ku oltiin molemmat ihan ryytyneitä :D


Oho! Onpas kello paljon taas... Buenas noches, tai dias teille vaan :)) Aaa!! Ja hyvät Jussit!!

Ei kommentteja: