perjantai 10. kesäkuuta 2011

good news | bad news

Bad ones always first... Tää aamu oli ihan kamala. Sain puhelun klo 06:04 joltain tytöltä joka selitti hirveesti jotain. Ihan unen pöpperöstä havahduin ja tajusin että hän selittää mulle että kaveripoikani on Haartmanin sairaalassa tiputuksessa ja oli pyytänyt että minulle ilmoitetaan tilanne. Lopetin puhelun, pakkasin kamat, lähdin jakomäestä ja pyöräilin Mellunmäen metroasemalle niin ripeästi kuin pääsin. Ajattelin että ehdin käydä katsomassa häntä sairaalassa ennen kuin menen töihin. Vihaan tällaisia juttuja ja saan itseni aina jonkunlaiseen stressi-tilaan...

Jäin Kampissa pois ja jossain vaiheessa tajusin että olin menossa Marian sairaalaan eli väärään paikkaan. En muistanut että Haartmanin sairaala on Meilahdessa, vaikka olen siellä ollut kerran aikaisemminkin, joten kyselin hätäisesti neuvoa vastaantulevilta ihmisiltä. Puolen tunnin päästä löysin vihdoin paikan päälle ja ryntäsin Neuvonta-kopeille.

Tyttö oli sanonut puhelimessa että ystäväni sormessa oleva haava oli tulehtunut (vaikka olikin tikattu) niin pahasti että hän olisi voinut menettää koko kätensä, mutta että kaikki on kuulemma hyvin nyt. Ystäväni itsekin soitti minulle sen puhelun jälkeen mutta oli niin väsynyt ettei varmaan itse tiennyt mitä puhuu, sanoin vain että olen tulossa.

Loppujen lopuksi en päässyt katsomaan häntä, koska hän oli nukahtanut, eivätkä lääkärit sitten päästäneet minua katsomaan häntä. Lähdin siis töihin.
Nyt istun toimistolla ja odotan levottomana että hän soittaa minulle kun herää. Soitin sairaalaan jo kerran, mutta hoitaja sanoi ettei pysty nyt ottamaan puheluita vastaan ja pyysi soittamaan myöhemmin. Haluan vain kuulla että kaikki on ok... : //


Noh, kerron teille vähän iloisemmista asioista, vaikka eilisestä. Menin töiden jälken käymään aurinkolahdessa treffaamassa mun arska-possen, eli Lauran, Krisun, Zuzun ja Johnnyn. Noi apinat piristää aina mun päivää, ihan vaan kun ajattelenki niitä :D



Mentiin sitten Lauran kaa käymään meillä hakemassa mun kamoja sitte tehtiin lähtöä Lauralle. Btw seki sai pyörän! Ja me pyöräiltiin yhdessä Mellunmäestä Jakikseen. Oli hauskaa ja varmasti hauskan näköistäkin :D

Alettiin tekee safkaa heti ku päästin sisälle. Mä ostin kaupasta herkkusieniä, floran 4% (kevyt ja paksu) ruokakerman ja rasian friteerattuja muikkuja. Tein taas jotain ihme muhennosta, mutta mausteiden kera oli tosi hyvää :)




Niin joo tarkoituksena oli laittaa Mellunmäen K-Supermarketista 50% alennuksessa ollutta Castello Sinihomejuusto Blackiä, mutta se oli PILAANTUNUT. Miten homejuusto voi näyttää niin homeiselta ettei sitä voi ees syödä! Hyi vittu mä sanon.

Tältä sen pitäis näyttää

Mutta tältä se näytti

Mentiin sitte tankin täytön jälkeen chillouttaa parvekkeelle. Otin kotoota skumppapullon mukaan ja otettiin parit lasilliset siinä istuessa ja avautuessa elämästä. Laitettiin kynnetkin (siis minäkin, joka en ikinä melkeen laita kynsiäni). Mulla on rumat neliskanttiset kynnet joista pikkurillit kasvaa alaspäin ja jotka suoristuu vedessä (uidessa). Oon kuullu tästä niin paljon kuittailua kavereilta :D







Lauran aarrearkku...

Meitsin nakit


Jacksonki hengaili meijän kaa


Sitte oliki aika mennä paapimaan :)

Oon muuten tehny kaupassa bongailuja hyvistä evästyksistä. Brämhultsin Smoothiet on hyviä, vähän hintaviakin ja sitte valmiit kana-caesar saldet on kans hyviä.

Ananas-Mango on sikkebueno :P



Tänään olis tiedossa Club Sauna Caliente Summer 2011 Grand Opening @ Jenny Woo ! Eli mut löytää tänään sieltä ;D Tässä vielä facebook linkki tapahtumaan kiinnostuneille :)


Huomenna pitäis mennä stadikalle aikasin aamulla kun mullakin on vapaata, illasta ei vielä tietoo. Sunnuntaina ois Pinjan synttärit, grillausta yms luvassa ja maanantaina oiski lähtö Espanjan aurinkoon <3 <3 !
En oo pakannut vielä yhtään mitään ja matkalaukkukin on kateissa jossain verkkokellarin syvyyksissä. Koitan ehtiä vielä tulla kirjoittelemaan ennen lähtöä :P Ciao!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei toivottavasti sun kaverilla on kaikki ok :( voimia sulle! Koetahan olla stressaamatta :))

Dashanti kirjoitti...

Kiitos =)