torstai 14. heinäkuuta 2011

Back again! This is Nizza part I !

Bonjour everybody! Tulin maanantai-tiistai välisenä yönä takaisin Suomen maille ja pahoittelen tätä postaus viivästystä. Nyt on ollut niin paljon kaikkea - mutta eikun asiaan!
Lähdin lentokentälle steissiltä bussilla maanantaina 4.7. hyvissä ajoin. Mua jännitti, koska aioin matkustaa ensimmäistä kertaa yksin lentokoneessa. En uskonut että siinä loppujen lopuksi mitään ongelmaa tulisi olemaan, oon aika hyvä suunnistamaan lentokentillä eikä koneessa istumiseen mitään ruudinkeksijää vaadita.


Ostin jopa lento-luettavaa :O
Mä en siis ikinä lue. Twilightit on ainoot kirjat jotka oon lukenut vapaaehtoisesti kannesta kanteen. Nappasin Ranskan sanakirjankin mukaan


Mun ensimmäinen kone oli kuitenkin myöhässä ja Müncheniin tullessani, mulla oli n. 4 minuuttia aikaa juosta toiselle puolelle lentokenttää ja ehtii seuraavaan koneeseen. Noh, ihan hyvin mä ehdin kun pistin vähän töppöstä toisen eteen.



Muutaman tunnin lentämisen jälkeen finally - Nice! Johnny ja Thomas oli mua vastassa lentokentällä. Tulin ihan raivareissa ulos sieltä, koska mun matkalaukussa kesti niin kauan tulla. Moikkasin poikia ja sanoin ystävällisesti että nyt mennään tupakalle :D
Alkujupinoitten jälkeen pojat kerto mulle että mennään näkemään Isadoraa, Adamia ja Julieta illan istujaisten merkeissä. Olin niin väsynyt etten jaksanut ottaa kuvia, mutta eka ilta meni juodessa, jutellessa ja napostellessa. Sen jälkeen Julie heitti meidät kotiin (Thomaksen luo, jossa siis asustelin viikon). Tässä vähän kuvia sen ihanasta kodista :)



Pöntön vieressä oli tollaset ikkunat ja siitä näkee suoraan vastapäisen naapurin kotiin, jos silläkin sattui olemaan ikkunat auki.



Mies oli ilonen kun vaimo tuli kotiin


Oli outoa nähdä Nizza ensimmäistä kertaa yöllä. Aamulla kaikki sitten näyttikin vähän erilaiselta. Sanoin pojille että haluan mennä keskustaan käppäilemään ja katselemaan paikkoja. Thomas asuu sopivasti keskustassa, pääkadun vieressä, joten kuljeksiminen oli helppoa.






Päivän look ja outfit
Silmämeikkinä limevihree/liila sekotus. Mun mielestä noi näyttää kivalta yhdessä.

Poikien piti päästä parturiin, joten mentiin ensin sinne, josta sitten jatkettiin La Civette Du Coursiin syömään. Civette on paikka, jossa Thomas, Isadora, Adam ja heidän muut Zarassa työskentelevät kaverit, ovat käyneet syömässä/lasillisella joka päivä töiden jälkeen parin vuoden ajan. Siistii :)!










Paikallinen koulu.












Sen jälkeen käytiin hakemassa jälkkäriks jäätelöt. Jäätelömies puhui Suomea :O! "How many scoops? Yksi kaksi kolme? Kiitos, näkemiin." Otin Kinderbueno jädee, joka oli taivaallista, ja persikkasorbettoa.






Sitten mentiin tsekkaamaan Opera Plage rantsu. Ah<3 Kiviranta ei aluks houkuttanut, mutta mun mielestä niiden päällä on mukava nukkua.








Rantsun jälkeen oli taas nälkä joten mentiin Monoprixiin ostamaan ruokaa. Johnny kokkas meille jauheliha-herkkusieni-paprika-kermakastike pastaa. Nam! Sitten Thomas teki meille napostelujälkkärin. Banskuu, chocolatechip cookies, meloonia ja jotain pullaa dipattuna sulatettuun suklaaseen. Double nam!







Oli ihana eka päivä :)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onks toi Johnny sun poikaystävä? :)) mut ihanalta kuulostaaa matkas. näin sut muuten täs täl viikol ruoholahes :DDD pidän blogistasi

Dashanti kirjoitti...

Kiitos kommentistasi ja mukavaa että pidät blogistani :)! Johnny ei oo mun poikaystävä, ollaan parhaita kavereita, mutta kutsutaan toisiamme useesti "vaimo ja mies"-nimillä :D

Anonyymi kirjoitti...

Nätti toi sun mustavalkoinen mekko, mistä olet ostanut? :) Sopii sulle tosi hyvin!

Olikos Johnnyllä ja Thomasilla jotain sutinaa matkalla...? ;)

Dashanti kirjoitti...

Kiitos ! Mekko on H&M:ltä viime kesänä ostettu :))

Itse en ainakaan huomannut näin tapahtumarikkaan matkan aikana mitään ;)

K L I P S I kirjoitti...

Ihania kuvia! Tuli niin kova hinku ite päästä jonnekkin lämpimään! Ja noi jäätelöt on ihan uskomattoman ihanan näköisiä! :D

http://klipsiworld.blogspot.com/

Dashanti kirjoitti...

Thanks! Nythän niitä äkkilähtöjä halvalla saa ;)