keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Brazilian eye Makeup Tutorial

Hei taas kaikki. Oltiin lauantaina pitkästä aikaa Jenny Woossa ja mulla oli niin ikävä sitä paikkaa. Halusin tehdä uuden version Toxic vihreästä silmämeikistäni ja mielestäni toteutin tämän aikas hyvin. Tino sano että sillä tulee vaan mieleen Brasilia mun silmistä, joten siitä tulee tän meikin nimi.
Leikki alkaa kultaisesta sävystä Kypros-paletistani. Levitin sitä (jopa) sudilla koko luomeen.



Mulla ei tosiaan ole mitään laatu-suteja, koska käytän yleensä vain sormia.

Sitten vihreää. Sleekin Acid-paletti esiin.


Ja sitä laitettiin sitten seuraavasti:



Sen jälkeen nappasin jonkun halpis glitterin, jonka olen jostain ostanut aikoja sitten.



Muistan että mietin tossa vaiheessa että alanko nyt oikeesti sotkemaan naamaani just kun pitäis lähtee ulos jotenkin edes hyvännäköisenä...

Anyway, levitin glitteriä vihreän luomarin päälle. Vetelin ns. ohuita suikaleita, ettei tuu hirvee "paakkuluomi".



Sitten eyelineri, alarajaukset ja ripsari.




And we're done!



Illan asuna toimii sama setti kuin viikko sitten Kaivolla. Oon nyt jotenkin tykästynyt tohon vihreeseen väriin taas :D





Ja lookin viimeistely tommosilla isoilla kultasilla renkailla.


Meidän ilta lähti käyntiin Lasipalatsin terassilta, missä treffattiin Tinon ja Johnnyn kanssa Nora ja muut.






Go Green!



Sitten suunnattiin Jennyyn. Siellä oli sinä iltana jotkut House-bileet, but we didn't care! House-musiikki on jees jos sitä soi vähän pienimmissä määrin, mutta me mentiin bailaamaan ihan normaalisti, eli melko riehakkaasti. Eikä se musiikki loppujen lopuks edes niin paskaa ollutkaan :D





Oli mahtavaa nähdä Niko Laa ja Cristalii pitkästä aikaa! :) Nekin kun ovat palanneet Nykin reissultaan.




Sellasta tällä kertaa :)!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahah luin eka et horse bileet :D olin et waat :D mut luin uudestaa ni alko jo kuulostaa oikeemmalt :D oot ihana <3

Dashanti kirjoitti...

hahahah! aika hyvä ;D! kiitos :DD<3